Paras suklaapatukka
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:41"]Ylivoimaisesti Lola. Vielä kun ne tajuaisi tuoda sen uudelleen markkinoille.
[/quote]
Miten mä en ollenkaan muista tota lolaa?
Kaikki sitä hehkuttaa :) Oon syntynyt vuonna 1982. Milloin on poistunut myynnistä?
Ja millainen patukka lola oli?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:46"]Breik
[/quote]
Saako brejk-patukkaa enää mistään?Oli mun lempisuklaa!!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:41"]Ylivoimaisesti Lola. Vielä kun ne tajuaisi tuoda sen uudelleen markkinoille.
[/quote]
ei ne tuo niitä vanhoja samanlaisena takasin aina niitä on jotenkin muuteltu ja pilattu.kaiken huippu oli merkkarit!
Royal , punaisena ja vihreänä. Fazerina.
Fazerin vadelmajugurtti, Fazerin minttukrokantti, punainen Royal. Mars menee jäätelöpatukkana :P
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:46"]Dove
[/quote]
Saippua?
[/quote] hehheh kylläpäs vitsin murjaisit. Ettei olisi ihan dove suklaapatukasta kyse kun lempi suklaapatukkaa kysytään eikä saippuaa.
Suklaa on pahaa. Joskus voi ottaa yhen palan maitosuklaata, mutta senki päälle pittää juua vaan helkkaristi vettä. Ja mitä enemmän siihen on hillottu kamaa niin sitä pahempi, esim snickers. Hyihelv!
Syön kyllä herkkuja, mut suklaat jää välistä..
Dumle Snacks. Voi ku vielä ois semmosia lakritsi Yankies patukoita tai lakritsi Pätkiksiä niin olisin onnellinen!
Kitkat