Nykyinen mies ainoa seksikumppani ja nyt haluaisin kokeilla muitakin
Olen siis harrastanut seksiä vain nykyisen miesystäväni kanssa ja nyt kolmenkympin korvilla olen alkanut saamaan ajatuksia, että haluaisin kokeilla millaista muiden kanssa olisi. Ongelma vaan on se, että rakastan miestä enkä haluaisi kokonaan luopua. Seksi on aina samanlaista enkä itse siitä juurikaan nauti vaikka olen koittanut saada tilannetta muuttumaan kertomalla mitä haluan. Mies on ihana ja ulkoisestikaan ei ole mitään vikaa, silti nämä ajatukset pyörivät päässä. En tajua. Joku kolmenkympin kriisi? Onko kellään ollut samaa ongelmaa ja miten olette asian ratkaisseet? Pettämäänkö pitää ruveta?
Kommentit (20)
Joko hyväksyt tilanteen tai eroatte. Siinä vaihtoehtosi, jos rakastat miestäsi et petä.
En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa.
En ihmettele. Noistahan ne erot usein johtuu, sitä ei vaan moni kehtaa tunnustaa - edes itselleen
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa.
[/quote]
No en ole sitoutunut mitenkään nuorena. Emme edes asu yhdessä. Tapasin miehen 25-vuotiaana ja sitä ennen olin nirso ja kavereita ei pahemmin ollut, joten kävin harvoin ulkona -> en siis tavannut miehiä. Nyt taas sosiaalinen elämä kukoistaa.
Ap
Jos tapaa sen oikean jo nuorella iällä niin veikkaan et tällästä kriisiä pukkaa varmasti jossain vaiheessa. Meillä kohta sama edessä (kolmenkympin kriisi) ja ollaan asiasta avoimesti puhuttukin.en tiiä mikä ratkaisuksi kun ei tässä missään avoimessa suhteessa olla. Miehille varsinkin tuntuu olevan vaikeampaa jos ei ole kokemusta kuin yhdestä petikumppanista.
Olisiko yksi mahdollisuus kokeilla pettämistä niin, ettet varmasti jäisi ikinä kiinni. Esim. lomamatkalla ventovieraan kanssa. Ja kumi koko ajan päällä.
Ja valita syrjähypyksi joku muu kuin kovin naistenmies. Koska kukaan ei usko jonkun nössömmän saavan varattua naista, mutta jos naistenmies leuhkii saaneensa sulta, moni voi uskoa sitä ja kertoa miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa.
[/quote]
No en ole sitoutunut mitenkään nuorena. Emme edes asu yhdessä. Tapasin miehen 25-vuotiaana ja sitä ennen olin nirso ja kavereita ei pahemmin ollut, joten kävin harvoin ulkona -> en siis tavannut miehiä. Nyt taas sosiaalinen elämä kukoistaa.
Ap
[/quote]
25-vuotias neitsyt? Ohhoh.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa.
[/quote]
Ap
[/quote]
25-vuotias neitsyt? Ohhoh.
[/quote]
Kauhea vamppi :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa. [/quote] No en ole sitoutunut mitenkään nuorena. Emme edes asu yhdessä. Tapasin miehen 25-vuotiaana ja sitä ennen olin nirso ja kavereita ei pahemmin ollut, joten kävin harvoin ulkona -> en siis tavannut miehiä. Nyt taas sosiaalinen elämä kukoistaa. Ap
[/quote]
Kahdesti olen tälläistä rouvaa auttanut ja molemmista tulikin sitten varsinaisia roikkujia. Olisi pitänyt perhettä perustaa ja kaikkea kun olivat saaneet jotain sellaista mitä eivät koskaan ennen. Molemmille tuli tietysti ero ja molemmat jakoivat baarissa useat vuodet kunnes taas rauhoittuivat. Siksi kannattaa elää ennen vakiintumista. Mies yli 15t€/kk
Voittehan te keskustella siitä, että jos avaisitte suhdettanne joksikin aikaa, jos tää asia on sulle tärkeä.
"Seksi on aina samanlaista enkä itse siitä juurikaan nauti vaikka olen koittanut saada tilannetta muuttumaan kertomalla mitä haluan." Miten hitossa näitä tilanteita on tällä palstalla jatkuvasti? Kyllä parisuhteessa on kyettävä puhumaan myäs seksistä ja tekemään työtä sen parantamiseksi.
Herra 57
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:14"]"Seksi on aina samanlaista enkä itse siitä juurikaan nauti vaikka olen koittanut saada tilannetta muuttumaan kertomalla mitä haluan." Miten hitossa näitä tilanteita on tällä palstalla jatkuvasti? Kyllä parisuhteessa on kyettävä puhumaan myäs seksistä ja tekemään työtä sen parantamiseksi.
Herra 57
[/quote]
Yritetty on, ei muutu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:14"]"Seksi on aina samanlaista enkä itse siitä juurikaan nauti vaikka olen koittanut saada tilannetta muuttumaan kertomalla mitä haluan." Miten hitossa näitä tilanteita on tällä palstalla jatkuvasti? Kyllä parisuhteessa on kyettävä puhumaan myäs seksistä ja tekemään työtä sen parantamiseksi. Herra 57 [/quote] Yritetty on, ei muutu.
[/quote] No mitä haluat? vaikea on miehen muuttua toiseksi jos sua kiinnostaa vain muitten nussiminen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]En ymmärrä näitä typeryksiä, joilla on hirvee kiire nuorena sitoutua. No, sen siitä saa. [/quote] No en ole sitoutunut mitenkään nuorena. Emme edes asu yhdessä. Tapasin miehen 25-vuotiaana ja sitä ennen olin nirso ja kavereita ei pahemmin ollut, joten kävin harvoin ulkona -> en siis tavannut miehiä. Nyt taas sosiaalinen elämä kukoistaa. Ap
[/quote]
Kahdesti olen tälläistä rouvaa auttanut ja molemmista tulikin sitten varsinaisia roikkujia. Olisi pitänyt perhettä perustaa ja kaikkea kun olivat saaneet jotain sellaista mitä eivät koskaan ennen. Molemmille tuli tietysti ero ja molemmat jakoivat baarissa useat vuodet kunnes taas rauhoittuivat. Siksi kannattaa elää ennen vakiintumista. Mies yli 15t€/kk
[/quote]
No sun arvomaailma on aika järkky, roolitat itsesi rahan kautta ja pettäminen sujuu luonnostaan. Voi sulla kivaa olla, mutta et sä mikään hyvä ihminen ole.
Pettäminen on säälittävää. Eroa ja etsi sitten seuraa. Mutta kannatta varautua siihen, että uutta elämänkumppania ei välttämättä niin vain löydy. Sen sijaan pelkän panoseuran etsijöitä, naistenmiehiä, varattuja vonkaajia ja kaiken maailman kikkailijoita kyllä riittää. Vaikutat aika naivilta vaikka ikääkin jo on.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:40"]Olisiko yksi mahdollisuus kokeilla pettämistä niin, ettet varmasti jäisi ikinä kiinni. Esim. lomamatkalla ventovieraan kanssa. Ja kumi koko ajan päällä.
Ja valita syrjähypyksi joku muu kuin kovin naistenmies. Koska kukaan ei usko jonkun nössömmän saavan varattua naista, mutta jos naistenmies leuhkii saaneensa sulta, moni voi uskoa sitä ja kertoa miehellesi.
[/quote]
Bile-dani kulta, kuulostat aina vaan epätoivoisemmalta. Et sä tälläkään tavalla saa. :D
Olisit viettänyt villiä nuoruuttasi 10 vuotta sitten ja drittaillut kuin viimeistä päivää.