Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehtori antoi minulle kirjallisen varoituksen

Vierailija
12.08.2015 |

Olen yläasteen ope ja juon varsinkin aamulla ES-energiajuomaa samalla kun opetan. En tykkää kahvista, joten juon tätä. Annan myös oppilaiden juoda sitä jos eivät sotke tai häiritse tuntia. Miten rehtori voi toimia näin?? Homma olisi kuulemma toinen jos kyseessä olisi kahvi tai vesi!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:01"] Olen yläasteen ope ja juon varsinkin aamulla ES-energiajuomaa samalla kun opetan. En tykkää kahvista, joten juon tätä. Annan myös oppilaiden juoda sitä jos eivät sotke tai häiritse tuntia. Miten rehtori voi toimia näin?? Homma olisi kuulemma toinen jos kyseessä olisi kahvi tai vesi!! [/quote] Eikös koulussa oppitunnit kestä jotain kolme varttia,kai sen aikaa selviät ilman piristävää juomaa? Aika harvassa taitaa olla työpaikat,joissa on soptivaa juoda energiajuomaa tai edes kahvia työn ohella,sitä varten on tauot.Ja lisäksi näytät tosiaan huonoa esimerkkiä oppilaille,varsinkin jos annat heillekin luvan juoda muuta kuin vettä. [/quote] 90mik meillä, ja aivan sama kestänkö jos mun ei TARVI. Tiedän oikeuteni. AP

[/quote]

Miten niin "tiedät oikeutesi"? Jos teet jotain,josta saat kirjallisen varoituksen,ilmeisesti esimiehen mielestä sinulla ei ole oikeus lipittää energiajuomaa tuntien aikana.

Vierailija
22/22 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:01"] Olen yläasteen ope ja juon varsinkin aamulla ES-energiajuomaa samalla kun opetan. En tykkää kahvista, joten juon tätä. Annan myös oppilaiden juoda sitä jos eivät sotke tai häiritse tuntia. Miten rehtori voi toimia näin?? Homma olisi kuulemma toinen jos kyseessä olisi kahvi tai vesi!! [/quote] Eikös koulussa oppitunnit kestä jotain kolme varttia,kai sen aikaa selviät ilman piristävää juomaa? Aika harvassa taitaa olla työpaikat,joissa on soptivaa juoda energiajuomaa tai edes kahvia työn ohella,sitä varten on tauot.Ja lisäksi näytät tosiaan huonoa esimerkkiä oppilaille,varsinkin jos annat heillekin luvan juoda muuta kuin vettä. [/quote] 90mik meillä, ja aivan sama kestänkö jos mun ei TARVI. Tiedän oikeuteni. AP

[/quote]

Miten niin "tiedät oikeutesi"? Jos teet jotain,josta saat kirjallisen varoituksen,ilmeisesti esimiehen mielestä sinulla ei ole oikeus lipittää energiajuomaa tuntien aikana.
[/quote]

Esimiehen mielipide on nyt väärä. Aion haastaa reksin oikeuteen, en todellakaan oo tätä nielemäs.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla