Aspergereita vainotaan ja vihataan täällä palstalla!
Myös suomalaiset lääkärit vihaavat aspergereita! Aina ovat tylyjä, eivätkä ymmärrä! Parempi olisi muuttaa johonkin toiseen maahan täältä! Pahinta vihaa esiintyy kuitenkin av-palstalla! Pitää kohta haastaa paikka ihmisoikeustuomioistuimeen!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:54"] Täällä palstalla käy vain yksi tunnistettavasti asperger ja hän on ylimielinen piilovittuilija, joka ei kykene keskustelemaan mistään. [/quote] Teidän kansa nyt kukaan ei pysty keskustelemaan mistään! T. Keijo [/quote] Sinun kanssasi onkin todella miellyttävää keskustella. Ensimmäisen kritisoivan kommentin jälkeen alat uhkailla ripulin hieromisella naamaan, lapsen suolistamisella, tuhopoltolla ym kivalla.
[/quote]
Huh huh! Onpas kovat ja vainoharhaiset syytökset. Tullin ekan kerran palstalle vasta pari päivää sitten!
T. Keijo
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"]
Sinun on turha puhua törkeydestä mitään, kun olet itse vainonnut, uhkaillut ja mustamaalannut useita täysin viattomia ihmisiä
[/quote]
+ seksuaalisesti häiriköinyt.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:04"]
Huh huh! Onpas kovat ja vainoharhaiset syytökset. Tullin ekan kerran palstalle vasta pari päivää sitten!
T. Keijo
[/quote]
Älä nyt Henna jaksa esittää kun kaikki tietää, että se olet sinä. Kiitos maneeriesi joista et koskaan pääse eroon.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:54"] Täällä palstalla käy vain yksi tunnistettavasti asperger ja hän on ylimielinen piilovittuilija, joka ei kykene keskustelemaan mistään. [/quote] Teidän kansa nyt kukaan ei pysty keskustelemaan mistään! T. Keijo [/quote] Sinun kanssasi onkin todella miellyttävää keskustella. Ensimmäisen kritisoivan kommentin jälkeen alat uhkailla ripulin hieromisella naamaan, lapsen suolistamisella, tuhopoltolla ym kivalla.
[/quote]
T. Keijo
[/quote]
Vittu että olet tyhmä. Piiloudut noiden typerien alter egojesi taakse, kun järki ei riitä vasta-argumentointiin.
Minusta on todella ihanaa juoda tuoretta ja lämmintä Jaananmaitoa suoraan tissistä ja vähän nunnutella samalla. Nunnuttelu on ihanaa ja Jaananmaito on ravitsevaa ja herkullista. Sen takia minä olenkin lihonut niin valtavaksi läskikasaksi.
T. Keijo
Ei minusta vaan. Ehkä täällä ei pidetä juuri sinusta? Sinänsä asseja ei minusta inhota, moni ei tosin tiedä aspergerista juurikaan, mutta tietämättömyys on eri asia kuin inho.
as-lapsen äiti
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:34"]
On se juu vähän tyhmää että kun siitä yhdestä sekopäästä keskustellaan, niin otsikkona on esim. "asperger teki sitä ja tätä". Miten ois jos sitä eukkoa koskevat aloitukset olisi vaikka ihan sen omalla nimellä, eikä yleisnimellä asperger? Loukkaa tämmöinen vitusti. t. assburger.
[/quote]
Juuri näin. Ärsyttää, kun joku "omii" kokonaisen ihmisryhmän. Ko. henkilöllä on paljon muitakin piirteitä - ja ongelmia - kuin aspergerin syndrooma, ja näin on tietysti kaikilla as-henkilöillä. Jokainen on yksilö.
as-lapsen äiti
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:21"]
Myös suomalaiset lääkärit vihaavat aspergereita! Aina ovat tylyjä, eivätkä ymmärrä! Parempi olisi muuttaa johonkin toiseen maahan täältä! Pahinta vihaa esiintyy kuitenkin av-palstalla! Pitää kohta haastaa paikka ihmisoikeustuomioistuimeen!
[/quote]
Tervemenoa. Pershäröassit pilaa sekoiluillaan meidän normiassien maineen.
Kysykään Hennalta itse Faceboobikka onko hän muka minä, eli Keijo!
T. Keijo
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:15"]Kysykään Hennalta itse Faceboobikka onko hän muka minä, eli Keijo!
T. Keijo
[/quote]
Ja Hennahan ei tietenkään ihanan rehellisenä ihmisenä osaa valehdella. Voit lopettaa jo, idiootti.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:15"]Kysykään Hennalta itse Faceboobikka onko hän muka minä, eli Keijo! T. Keijo [/quote] Ja Hennahan ei tietenkään ihanan rehellisenä ihmisenä osaa valehdella. Voit lopettaa jo, idiootti.
[/quote]
JA HENNAHAN EI, JA HENNAHAN EI! HAISTA JO VITTU!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:15"]Kysykään Hennalta itse Faceboobikka onko hän muka minä, eli Keijo! T. Keijo [/quote] Ja Hennahan ei tietenkään ihanan rehellisenä ihmisenä osaa valehdella. Voit lopettaa jo, idiootti.
[/quote]
[/quote]
Kiitos, mutta en ainakaan sinun kusista vittuasi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Siitäkö haaveilet? Tisseista kiinnostumisesi tiedämme kyllä mutta olet ilmeisesti siirtynyt myös sinne alakerran puolelle. Toivotattavasti et ole jo siirtynyt vittujuttuihin seksuaalisessa häirinnässäsi.
Mene hullu jo hoitoon, ota överit omia lääkkeitäsi!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:54"]
Täällä palstalla käy vain yksi tunnistettavasti asperger ja hän on ylimielinen piilovittuilija, joka ei kykene keskustelemaan mistään.
[/quote]
Teidän kansa nyt kukaan ei pysty keskustelemaan mistään!
T. Keijo
[/quote]
Sinun kanssasi onkin todella miellyttävää keskustella. Ensimmäisen kritisoivan kommentin jälkeen alat uhkailla ripulin hieromisella naamaan, lapsen suolistamisella, tuhopoltolla ym kivalla.