Miksi poliisi halusi nähdä silmät?
Olin tänään yhden ihanan kundin BMW:n kyydissä. Poliisit pysäytti meidät ja puhallutti kuskin, kuskillä oli aurinkolasit päässä, niin poliisi pyysi näyttämään silmät.
Aleksi (tää BMW-kuski) kysyi sit vielä poliisilta "pitääkö näyttää perssilmäkin?". Ei oikein kyttä ilahtunu, mua niin nauratti.
T:tyttö 15v
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:56"]
Oli kyllä typerä kysymys poliisille, joka teki työtään. En katselisi tuollaista "miestä".
[/quote]Mitäköhän tämä Aleksi itse tekee työkseen? On varmaan ylpeä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:26"]
Silmistä näkee esim. onko narkannu tai väsynyt tms. Ihan normi meininkiä.
[/quote]
Näkee ja "näkee". Vuonna keppi ja kivi ajoin syystä, en olisi halunnut. Kuitenkin silmien punoitus meni pelkän väsymyksen syyksi. Puhalsin nollat ja uusi joopeli lähti kiertämään aika pian pysäytyksen jälkeen. En ole mitenkään ylpeä tästä, päinvastoin. Tulipa tehtyä ja asia on ajat sitten vanhentunut.
Se että savuissa ajaa ylivarovaisesti on tutkittu asia. Siitä on tullut ihan peruskanavilla. Sitä asiaa kokeiltiin siinä suljetulla radalla. Kuitenkin enskalla on oikea mielipide, kun otat et aja. Sitä olen noudattanut tuosta nuoruuden typeryydestä asti.
[/quote]
Yläpeukku siitä, että jäi nuoruuden hölmöilyihin :) Minun mieheni on 16vuotiaana ajanut tuhannen kännissä, ilman turvavyötä, tieltä ulos ja lentänyt ikkunasta läpi. Kivat on arvet edelleen, vaikka tapahtumasta jo reilu 20v aikaa. Järki löytyi sieltä ojan pohjalta ja jäi ainoaksi kerraksi. Sentään ajoi yksityisellä hiekkatiellä, mutta olisihan sinnekin voinut joku lenkkeilijä tmv eksyä ja vaarantua nuoren miehen hölmöilyn vuoksi.
Vähän jurpolta kuulostaa kyllä se kuski.
Jos poika puhuu tuohon sävyyn tytön läsnä ollessa, hön on epäkunnioittava. Ei jatkoon poikaystävämielessä.
Oli kyllä typerä kysymys poliisille, joka teki työtään. En katselisi tuollaista "miestä".