Olin homo, mutta jumala auttoi eheytymään
Hei! Olen Jaakko 39v mies ja tämä on minun tarinani joka rohkaiskoon asiasta kärsiviä.
Olin erillainen jo lapsena. Harrastin sodomiaa, luonnotonta seksiä miesten kanssa. Olin niin sanottu "bottom", eli aivan pohjalla. Sen minkä raamattu tuomitsee ehdottomasti. Hänen mielestään homo ei ole se, joka antaa vaan hän joka vastaanottaa. Onneksi en ollut tehnyt pilkkaa pyhästä hengestä, synneistä pahimmasta ja anteeksiantamattomasta. Kaiken muun saa anteeksi ja jumala armahta.
Herra tuli esiini unena ja mummon viisautena. Hän joka tarttui käteeni ja vei minut kirkkoon. Hän jonka kanssa kävimme suviseuroilla jossa löysin elämäni aidon rakkauden. Hän joka sai minut eheytymään ja lapsia tekemään. Tiedän nyt että homous on väärin ja olin elänyt ilmeisesti psykoosissa koko elämäni ajan, synneissä. Sen 34-vuotta. Nykyään olen 39-vuotta ja viides lapsi tulossa. Teemme niitä vielä varmasti lisää. Herran lahjoja. Voin vain ylistää hänen viisauttaan ja armopaloja, joilla hän minut ja vaimoni on palkinnut.
Kaikessa loppujen lopuksi oli kyseessä vain median tuottamasta manipulaatiosta ja olin sittenkin vain kaappihetero, joka halusi olla vain trendikäs. Trendikkyydestä tuli addiktio. Kirottua kaikki, olin sittenkin väärässä! Hyvää kesän jatkoa (ps. pitäkää seuraava pride-tapahtuma suviseuroilla ja tutustukaa monipuolisiin ihmisiin)!
T:Jaakko 39v, ei enään homo.