Avioliiton myötä otin miehen nimen Mikaelson, ja nyt odotan lasta ja
Olen antanut miehelle nimiehdotukseni: tytölle Rebekka ja pojalle Klaus.
Mies pitää nimistä, mutta ei tiedä nimien alkuperää :D pitääkö mun kertoa?
Jos nyt jompaankumpaan nimeen päädytään, tosin aika varmasti tulee joko tyttö tai poika.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:30"]Voi jeesus :D No mutta mikäs siinä. Voithan kertoa miehellesi, mutta ei välttämättä tykkää nimistä enää. Ja pitäisi olla Rebecca.
[/quote]
Ei kä kun siis sori Rebekah.
En tajunnut tätä aloitusta ollenkaan.
Anteeksi vaan, mutta tämä oli aina omituinen viesti. Mitähän noista nimistä pitäisi muka tietää?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:30"]Voi jeesus :D No mutta mikäs siinä. Voithan kertoa miehellesi, mutta ei välttämättä tykkää nimistä enää. Ja pitäisi olla Rebecca.
[/quote]
Ei kä kun siis sori Rebekah.
[/quote]
Oishan Klauskin oikeasti Niklaus, mutta halua tavallisemmat kirjoitusmuodot, eli siis Rebekka :)
Ap
Onko nuo nimet jostain roskasarjasta? Kuule ap, voin kertoa että varmaan suurimmalle osalle ihmisistä ne eivät sano yhtään mitään, joten sen kuin annat jomman kumman.
Nimet on The Vampire Diaries -tv-sarjan hahmoilta, jotka ovat sarjan mukaan maailman ensinmäisiä vampyyrejä. Tosin Klaus on hybridi eli vampyyri ja ihmissusi. Siinä teille mammat.
Pikaisella googlauksella vampyyripäiväkirjoista kyse, voi jessus teitä...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:38"]Nimet on The Vampire Diaries -tv-sarjan hahmoilta, jotka ovat sarjan mukaan maailman ensinmäisiä vampyyrejä. Tosin Klaus on hybridi eli vampyyri ja ihmissusi. Siinä teille mammat.
[/quote]
Jaa. Eli ovat siis jostain roskasarjasta. Kas kun ap ei ottanut nimiä salkkareista.
Sori, väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa ei ole yhtään "Mikaelson"-nimistä. Ihan ok provo kuitenkin.
https://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/nimipalvelu_sukunimihaku.asp?L=1
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:38"]Nimet on The Vampire Diaries -tv-sarjan hahmoilta, jotka ovat sarjan mukaan maailman ensinmäisiä vampyyrejä. Tosin Klaus on hybridi eli vampyyri ja ihmissusi. Siinä teille mammat.
[/quote]
Jaa. Eli ovat siis jostain roskasarjasta. Kas kun ap ei ottanut nimiä salkkareista.
[/quote]
No sulle voi olla roskasarja jokainen kun tykkää eri asioista. Itse tykkään sarjasta suunnattomasti ja sen komeat/kauniit näyttelijät miellyttää silmää ;)
Oon myös miettinyt, et jos tulee poika ja seuraavakin on poika, niin sopiikohan Elijah ruotsalaisten suuhun. Finn on poissuljettu, mutta Kol vois olla kiva.
Ja toiselle tytölle Freya :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:42"]Sori, väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa ei ole yhtään "Mikaelson"-nimistä. Ihan ok provo kuitenkin.
https://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/nimipalvelu_sukunimihaku.asp?L=1
[/quote]
Mitäs jos ap ei asukkaan Suomessa eikä ole suomalaisen miehen kanssa? :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:42"]Oon myös miettinyt, et jos tulee poika ja seuraavakin on poika, niin sopiikohan Elijah ruotsalaisten suuhun. Finn on poissuljettu, mutta Kol vois olla kiva.
Ap
[/quote]
Kuka oli Freya? Vai onko se sarjasta ollenkaan? Itse katson sarjaa tällä hetkellä kolmatta kertaa alusta, kun odottelen seitsemättä kautta enkä kyllä kuollaksenikaan muista ketään Freyaa :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:42"]Oon myös miettinyt, et jos tulee poika ja seuraavakin on poika, niin sopiikohan Elijah ruotsalaisten suuhun. Finn on poissuljettu, mutta Kol vois olla kiva.
Ap
[/quote]
Kuka oli Freya? Vai onko se sarjasta ollenkaan? Itse katson sarjaa tällä hetkellä kolmatta kertaa alusta, kun odottelen seitsemättä kautta enkä kyllä kuollaksenikaan muista ketään Freyaa :D
[/quote]
Ootko katsonut The Originals-sarjaa. Se on TVD:n spin-off. Sitä on nyt kaksi kautta.
Freya oli Estherin ja Mikaelin esikoinen, kuoli 5vuotiaana, tai pienenä kumminkin.
Voi jeesus :D No mutta mikäs siinä. Voithan kertoa miehellesi, mutta ei välttämättä tykkää nimistä enää. Ja pitäisi olla Rebecca.