Tuleeko sinulle tissivako?
Kuppikokosi ja ikäsi? Itselläni tulee sellainen 2cm viiru tissien väliin, koko on 70C ja olen 19-vuotias.
Kommentit (80)
No kyllä se vako näkyy myös epäseksikkäiden imetysliivien kanssa. Ikä 23v. ja koko nyt imettäessä 85F, normaalisti 80E.
Kenellekään ei tule luonnollisesti tissivakoa. Vako syntyy sillä, kun rintoja työnnetään yhteen, yleensä siihen tarkoitettujen liivien avulla. Tarpeeksi voimakkailla push-upeillä ja rintaliivien päällekkäisellä käytöllä laiha mieskin saa kunnon tissivaon.
En kyllä suosittele käyttämään push-uppeja tai topattuja liivejä kovin usein, ne litistävät ja vääntävät rinnat pilalle.
Minulle ei tule tissivakoa, mutta olen kyllä tullut tissivakoon.
T: Machomies
Hei, miten siis on? Oleellistahan on että onnistuu kunnon tissipano. Se nyt yleensä on sellainen tärkeä mittari
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:28"]
Kenellekään ei tule luonnollisesti tissivakoa. Vako syntyy sillä, kun rintoja työnnetään yhteen, yleensä siihen tarkoitettujen liivien avulla. Tarpeeksi voimakkailla push-upeillä ja rintaliivien päällekkäisellä käytöllä laiha mieskin saa kunnon tissivaon.
En kyllä suosittele käyttämään push-uppeja tai topattuja liivejä kovin usein, ne litistävät ja vääntävät rinnat pilalle.
[/quote]
Sori vaan, mutta kyllä rintavako voi olla ilman liivejäkin, ihan luonnollisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:19"]
Ei tule, oli rintsikat tai ei. Mulla on just ja just A-kuppi. :)
[/quote]
ja muutenkin hirveät rinnat ja ulkonäkö mutta ei voi mitään :) n27
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]Ei tuu. 80B. Liiveistä riippuen joko ei mitään, tai kalpea aavistus vaosta. Ja selällään maatessa ilman liivejä saa taiottua tissit kokonaan pois :D [/quote] Mä en ymmärrä. Onko mulla tosiaan liian pienet liivit käytössä? Sama koko ja kunnon tissiväli löytyy.
[/quote]
Rintsikankokolaskuri
http://www.brasizecalculator.tk
Voit olla oikeassa. Hyvin istuva rintaliivi ei tee rintavakoa, vaan se on yleensä enemmänkin merkki liian ahtaista liiveistä. Victorias Secretinkin mallit ovat ahdettuja liian pieniin liiveihin että saataisiin aikaan rintavako.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:32"]
[/quote]
Sori vaan, mutta kyllä rintavako voi olla ilman liivejäkin, ihan luonnollisesti.
[/quote]
Ennen lerpahtamista rinnat osoittavat sitä kauemmas toisistaan mitä isommat ne ovat, joten ei voi, ellet näytä jotain kuvaa todisteeksi. Kenenkään rinnat eivät kasva yhteen "luonnollisesti".
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:31"]
Hei, miten siis on? Oleellistahan on että onnistuu kunnon tissipano. Se nyt yleensä on sellainen tärkeä mittari
[/quote]
Onnistuu tissipano. 75DD 24v. ;)
Tissipano on kivaa vaihtelua esim. kuukautisten aikaan. Kuti irtoaa ihanasti
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:42"]
[/quote]
Miksi alapeukutatte? En ole viesti lähettäjä, mutta kyllä mulle kelpaa jos mies kiihottuu rintojen väliin tulemisesta. Ei ole minulta pois. :)
No ei todellakaan tule vaikka olisi minkälaiset push upit. Koko 70B ja vielä tähän päivään mennessä en ole vakoa rinnuksissani nähnyt.
35v valkoista nahkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:37"]
[/quote]
[/quote]
Ennen lerpahtamista rinnat osoittavat sitä kauemmas toisistaan mitä isommat ne ovat, joten ei voi, ellet näytä jotain kuvaa todisteeksi. Kenenkään rinnat eivät kasva yhteen "luonnollisesti".
[/quote]
tissivako?
Tulee jos okein puristan tissejäni yhteen. Muuten ei todellakaan :D 26 v ja AA jotain. Niin pienet ettei niin pieniä tissiliivejä olekkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:42"]
[/quote]
Miksi alapeukutatte? En ole viesti lähettäjä, mutta kyllä mulle kelpaa jos mies kiihottuu rintojen väliin tulemisesta. Ei ole minulta pois. :)
[/quote]
Alapeukuttajien mielestä ainoa oikea tapa on lähetyssaarnaaja lauantaina saunan jälkeen ennen lottoa. Jos osuu kuukautiset niin toimitus siirtyy. Tuollaiset tissipanot mitään normaleja
oliko eka numero rinnan ympärys ja toka kirjain rintojen voluumi?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tissivako?
[/quote]
Sellainen kuva, josta näkee, ettei rintoja työnnetä yhteen.
Tulee. DD75 ja 24 v.