Tuleeko sinulle tissivako?
Kuppikokosi ja ikäsi? Itselläni tulee sellainen 2cm viiru tissien väliin, koko on 70C ja olen 19-vuotias.
Kommentit (80)
Ainoastaan, jos on kunnon push-upit päällä. Harvoin sellaisia käytän. Kuppikoko 70E.
Juu, mutta ei sitä voi julkisesti esitellä. Enemmän haittaa kuin hyötyä. 75F.
Tulee. 25v ja UK koko 34J (EU75O?)
Kyllä tuetuilla liiveillä tulee iso vako, mutta mielestäni vako on tyylitön joten käytän nykyään liivejä joissa ei ole kaaritukia ja jotka ovat ihan ohutta kangasta. Rinnat laskeutuu kauniisti ja voin pitää isoja kaula aukkoja ilman että näyttää hävyttömältä. Vienon seksikästä mielestäni.
Joo, mutta vain tietyillä liiveillä (Freya Deco). 32G UK-koko. En yleensä tykkää korostaa tissejäni.
Ei tuu. 80B. Liiveistä riippuen joko ei mitään, tai kalpea aavistus vaosta. Ja selällään maatessa ilman liivejä saa taiottua tissit kokonaan pois :D
Ei tule. 26v ja kuppikoosta en oikein tiedä. 85A suunnilleen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:04"]70D ja ei tule. Ikä 23.
[/quote]
Sama ikä ja koko. Aiemmin oli 70F, eikä tullut kyllä silloinkaan. Ehkä jos pukisi bombshellit niin tulisi, ainoastaan urheiluliiveillä tulee vähän vakoa, vaikka se ei ole niiden käytön perimmäinen tarkoitus.
Ei tule, oli rintsikat tai ei. Mulla on just ja just A-kuppi. :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:51"]Ei tuu. 80B. Liiveistä riippuen joko ei mitään, tai kalpea aavistus vaosta. Ja selällään maatessa ilman liivejä saa taiottua tissit kokonaan pois :D
[/quote]
Mä en ymmärrä. Onko mulla tosiaan liian pienet liivit käytössä? Sama koko ja kunnon tissiväli löytyy.
No sehän riippuu siitä millaiset rintaliivit on päällä. Illman liivejä tai toppauksettomilla liiveillä ei. Push-upeilla saa sitten täytteen määrästä riippuen vaikka minkä tasoista tissivakoa näkyviin.
(Myös urheiluliivit on usein sen verran rintoja kokoon puristavia, että tissivako ilmestyy näkyviin.)
-toinen 70C