Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvinpäin elämän raakaa totuutta ei kestä

Vierailija
11.08.2015 |

Känni on se juttu. Se juttu miten tän maailman kestää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi tuollaiseen vanha kunnon uskoontulo. Tosin ei tämä vieläkään ole 24/7 ruusuilla tanssimista mutta pohjavire on täysin eri.

Vierailija
2/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on se raaka totuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:47"]Mikäs se on se raaka totuus?
[/quote]
Se että kaikki, mitä saavutetaan, menetetään joskus. Se, että läheiset tulee kuolemaan aikanaan. Se, että jatkuvasti viattomia ihmisiä kidutetaan ja tapetaan. Se, että elämässä on paljon kärsimystä, mutta vain vähän iloa.

Vierailija
4/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tätä elämää kestää selvinpäin. Joskus kun tuntuu vaikealta niin "kadehdin" päihdeongelmaisia. Mietin miten helppoa se olisi vetää jollakin vaan pää sekaisin ja olla murehtimatta "turhia".

Sitten vien ajatusta hieman pidemmälle miettien millaista se elämä olisi ja millaiseksi lopulta muuttuisi.

Sen jälkeen ne omat murheet tuntuu paljon pienemmiltä ja voin todeta, että kyllä tää tästä.

Se on myös hyvä sisäistää että vaikka maailma on julma paikka, niin ei sitä tarvitse kurjistaa sen enempää kuin se jo on.

Vierailija
5/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei ole yhtään mitään. Itse suosin lähinnä opioideja.

Vierailija
6/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kummasti ne alkoholin ja huumeen käyttäjät niistä aineista eroon pyrkivät. Eli olo tuleekin lopulta huonoksi.

Vierailija
7/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää .. se on vain niin tylsää.

Vierailija
8/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:00"]

Känni ei ole yhtään mitään. Itse suosin lähinnä opioideja.

[/quote]

Niitä ei saa. Ärsyttävää ..

Vierailija
9/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:47"]Mikäs se on se raaka totuus?
[/quote]
Se että kaikki, mitä saavutetaan, menetetään joskus. Se, että läheiset tulee kuolemaan aikanaan. Se, että jatkuvasti viattomia ihmisiä kidutetaan ja tapetaan. Se, että elämässä on paljon kärsimystä, mutta vain vähän iloa.
[/quote]

Asennekysymys. Itse olin aikoinani samanlainen, mutta lopetin uutisten seuraamisen ja lähdin maailmalle. Sain huomata että suurin osa ihmisistä on mahtavia ja mukavia, heistä ei vain uutisoida. Olen käynyt monessa maassa, myös huonomaineisissa, ja olen saanut huomata miten media liioittelee maailman pahuutta. Pahuutta toki on, sitä en kiellä, mutta tutkimusten mukaan elämme parhaita aikoja ikinä. Hymyile, tee jotain paranteeksesi maailmaa omalta osaltasi. Jos kaikki miettivät etteivät kuitenkaan voi vaikuttaa, ei mikään muutukaan.

Kannattaa myös siirtyä tältä palstalta pois, se pahentaa maailmantuskaa entisestään.
Toivon aloittajalle ja muille tällä palstalla pelkkää hyvää, selvinpäin! :)

Vierailija
10/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
11/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin ei kestä? Vesiselvänä kestää ! Jos voit juoda vetesi niin voit kestää selvyyttäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi