Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei laukea kun runkkaan häntä?

Vierailija
10.03.2022 |

Ei laukea. Onkohan ottanut erektiolääkettä vai miks ei kuti lennä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei yleensä kovin kauaa kestä, kun teen sen aika rauhallisella tahdilla ja samalla hieman pyörittelevillä liikkeillä. Pitää muistaa myöskin sopivan hellät otteet. Tee myös jollain tapaa selväksi että haluaisit hänen laukeavan, ettei hän yrittäisi yhtään pidätellä. Mielikuvitusta kannattaa käyttää.

Siinä hyvät ohjeet. Minusta hidas tahti on paljon kiihottavampi kuin nopea, konemainen vatkaus. Yhden lisämausteen tuo se, kun nainen lipoo kielellä nänniä. Se tuntuu niin hyvältä, että yleensä minulta alkaa silloin tulla välittömästi.

Vierailija
22/49 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut tuhmia samalla niin varmasti tulee. Kehut kullia etc. "Anna ihana lastisi, pumppaan sen mun tisseille...!" Tjms... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelles et jossei se ala pian tulee ni se joutuu huomenna tiskata.

tiskaamaan

Vierailija
24/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei erektiolääke laukeamiseen vaikuta.

Jos fyysisesti teet "oikein" tai niin kuten ukkelisi tykkää, niin voi olla kans korvien välissä, että vaikea rentoutua tarpeeksi lauetakseen.

Itsellä oli joskus vaikeuksia antaa itselleen "lupa nauttia" ilman että keskittyi koko ajan siihen naiseen, ja esim. tollaisessa tilanteessa kun nainen hyväili, niin oli jotenkin vaikea antaa mennä loppuun asti. Kuulostaa varmaan hölmöltä, ymmärrän, mutta noin se vaan itsellä meni.

Viivästynyt laukeaminen on yleinen sivuvaikutus varsinkin Sildenafiliä käytettäessä.

Vierailija
25/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei yleensä kovin kauaa kestä, kun teen sen aika rauhallisella tahdilla ja samalla hieman pyörittelevillä liikkeillä. Pitää muistaa myöskin sopivan hellät otteet. Tee myös jollain tapaa selväksi että haluaisit hänen laukeavan, ettei hän yrittäisi yhtään pidätellä. Mielikuvitusta kannattaa käyttää.

Siinä hyvät ohjeet. Minusta hidas tahti on paljon kiihottavampi kuin nopea, konemainen vatkaus. Yhden lisämausteen tuo se, kun nainen lipoo kielellä nänniä. Se tuntuu niin hyvältä, että yleensä minulta alkaa silloin tulla välittömästi.

Minunkin on ollut vaikea saada tyydytettyä miestäni. Oikeasti haluan tuottaa hänelle mahdollisimman paljon nautintoa ja olla kiihottava, mutta kerran tilanne meni siihen että mies runkkasi itse loppuun kun minun käsittely ei ollut ilmeisesti riittävän hyvää. Vaikka yritin kyllä kysyä ohjeita, miten parantaa omaa tekemistäni, kun selvästi ei toiminut.

Mun mies on neuvonut sen konemaisen vatkauksen melko napakalla puristuksella ja jotenkin en välttämättä usko sitä kiihottavimmaksi vaihtoehdoksi. Tai ainakin se tuntuu itselle melko tunnekylmältä tavalta keskittyä vain siihen kuinka ei ole tarpeeksi nopea tai napakka ote. Tietysti se voi olla hänen mieltymyksensä, mieltymyksiä on niin monia kuin ihmisiäkin, mutta jotenkin luulen että tässä on ennemmin taustalla stereotypia ja se, ettei edes ole kokeillut mitään muuta kuin sitä. Onneksi sentään kokeilunhaluinen, voidaan kokeilla uusia asioita, mutta taitaa olla vielä aika suorittamista eikä niin rentoa, missä antaisi itsensä olla täysin rennosti ja nauttia.

Tosin aika vasta kävi ilmi, että hänkin mieluummin olisi minun johdateltavissa eikä olisi se "dominoiva" eli päättävä osapuoli. Mulla on sama, mieluummin olisin miehen hallinnassa kuin joutuisin päättämään yhtään mitään. Sovittiin vaihtelevamme jatkossa "vetovastuuta" seksikerroissa, katsotaan kehittyykö seksielämä tästä nyt parempaan suuntaan. Ehkä vähitellen keskustellen saadaan ongelmat hoidettua.

Vierailija
26/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan osaa.

Tuo osaamiset puute on suunnilleen ainoa uskottava syy. muutama on runkannu. Kumpikin selitti ettei kestä niin pitkää panemista. Neuvoin kaikkea mahdollista kun kysyi. kysyi esim. eikö se satu kun venyttää? Vastasin niin yksinkertaisesti. Tee mitä keksit ja jos kuuluu ai sa......tana niin sillon sattui. 

Annoin ihan käytännön neuvojakin. Katso mikä vaikuttaa. Siitä on helppo nähdä. Helläästi nainen hellästi. Siitä se tykkää. Kun tulee niin jatka, jatka. Oikeasti voin sanoa kun riittää.

Vierailija
27/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietystikään tullut mieleesi, että vika voisi olla sinussa. Eipä tietenkään, koska vika on tietysti miehessä, kuten silloinkin, jos nainen ei laukea.

Vierailija
28/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka innokkaita naisia seksin suhteen olen paljonkin tavannut, niin kalun käsittelijöiksi ei kyllä ole ollut kenestäkään. Tai sitten niillä ei nykymaailmassa enää ole varttia aikaa lämmittää miestä huipulle.

Netistä kyllä löytyy videoita, joissa nainen silmin nähden osaa tuottaa nautintoa käsin, että ei se mahdotonta ole etsiä sopivan paksua liukastetta ja tehdä asia hitaasti kaksin käsin viekas hymy kasvoilla. Kosketus pitää olla sensuellia ja käsien vaellella muuallakin kuin genitaaleissa.

Vierailija
29/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin loppuvaiheessa nainen pitää kättään esim, patjaa vasten paikallaan ja puristaa kepistä samalla kun lykin hänen nyrkkiinsä sisään.

Vierailija
30/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä nakee ja kokee kun vanhaksi elää: mies ei laukea!?😭

Yksikään mies ei ole jäänyt laukeamatta minun takiani. Ei nuorempi eikä vanhempi.

Vierailija
31/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omamies haluaa hidasta ja ja puristusta pitää olla; kysyin kuinka paljon voin puristaa, ja hän sanoi ettet liikaa voi! Ja teen sen kaksinksin niin, että päällimäinen käsi (liukkarilla!) hieroo aina sitä terskaa ja varsinkin sitä jäänteen kohtaa terskan alla hellästi, tai välillä suulla. Välillä kasseja myös, ja välillävälilihaa hieroen.

Kyllämies tykkää. Ja miestä pitää kuunnella! Milloin se huohotus nousee, niin jatka sillai sitten jos ei mitään kuulu, vaihda taktiikka. Ja kun välillä otat suuhunkin, niin saalisää buustia.

Vierailija
32/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaminen vaatii muutakin kuin fyysisen suorituksen. Kiihottuminen lähtee ajatuksista. Niitä pitää stimuloida samalla kuin sukuelimiäkin. Joku haluaa silmänruokaa, joku erikoisen tunnelman, joku haluaa havaita vastapuolen kiiman jne. Kokeile mikä tepsii.

Itselle vaikeinta on pysyä paikallaan. Laukeaminen vaatii työntelevän lantioliikkeen. Toisaalta sen puuttuminen pitkittää seksiä ja on sinänsä mukavaa kun seksi ei ole heti ohi.

Mieleenpainuvin tapaus on kun istuin ruokapöydän tuolissa selkänoja jalkojeni välissä jolloin en päässyt kurkottelemaan lantiollani eteenpäin. Vaimo hoiteli minut polvillaan lattialla. Ylellinen alusvaatesetti sukkanauhoilla ja korkokengillä... Sitten kun vielä puhui oikein rivoja ja otti välillä suihinkin. Lopulta tulin niin lujaa että rintavako tulvi spermaa. 

Vierailija
33/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietystikään tullut mieleesi, että vika voisi olla sinussa. Eipä tietenkään, koska vika on tietysti miehessä, kuten silloinkin, jos nainen ei laukea.

Se on naisille kätevää kuinka paljon osaaminen seksissä on miehen vastuulla. Osa naisista tosiaan luulee että se riittää kun levittää jalkansa. 

34/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle miehen ( ..mielestä, 'onnistunut'..) runkkaus on yhtä ..'helppoo', antoisaa kuin miehelle naisen (..'mielestä epäonnistunut..) runkkaaminen. ..Capish?

Vierailija
35/49 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: taidon puutetta.

Vierailija
36/49 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotonta laueta tai pitää edes erektiota edes yllä jos naisella on naama norsun rutulla ja tunnelma on mallia "mikä vattu tässä maksaa, en minä koko iltaa aio vatkata, käsi väsyy"

...tai jos silmien edessä hyllyy sheivaamatonta karvoja pursuavaa, ihraa

ja haju sen mukainen.

Orgasmista tulee aikuisenakin 80% kiihottumisesta ja 20% mekaanisesta vatkaamisesta. Teininä jälkimmäinen luku voi pudota nollaankin.

Sen mekaanisen vatkaamisenkin voi tehdä niin päin persettä että tuntuu lähinnä kuin hangattaisiin kuivalla santapaperilla herkkää kärjeä tai yritettäisiin kiskoa väkisin esinahka irti. Yleensä alaspäin.

Vierailija
37/49 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla jotenkin tosi läsnä, että mä voin tulla kenenkään kanssa.

Sitten jos se toinen alkaa selkeästi oman epävarmuutensa tai onnistumispaineidensa vuoksi kiihdyttämään kohti orgasmia, niin itsellä hoputus aiheuttaakin paineiden siirtymisen minulle ja erektio katoaa.

Vierailija
38/49 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa miehen kannattaa opetella olemaan itsekin aktiivinen. Sekin on interaktiivista toimintaa. Itse voin esimerkiksi pitää käsiä naisen käsien päällä ja ohjata toimintaa sillä tavoin (useimmiten pyrin hidastamaan liikettä, kun meinaa tulla ennen aikojaan). Melkein vaistomaisesti siinä lantio myös tekee yhdyntäliikkeitä. Omien tuntemusten ja mielenliikkeiden mukaan tilanne elää koko ajan, eikä kannata pitää lähtökohtana sitä, että joku tietty nopeus ja puristus olisi optimaalinen alusta loppuun. Vastaaonottavan osapuolen ei myöskään kannata vetäytyä mihinkään lahnamaiseen pysähtyneisyyteen.

Vierailija
39/49 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa myös suhtautua siihen kuin mihin tahansa rakasteluun. Siinähän on nainen kuitenkin aivan lähietäisyydellä, alastomana tai puolipukeissa. Naisen olemus ja läheisyys sen kiihotuksen aikaan saa eikä mekaaninen liike nopeudella x ja puristuksella y.

Itse olen melko dominoiva sängyssä, ja tällaiset handjob-hetket saattavat helposti alkaa muuttaa muotoaan ja vaihtua silkaksi panemiseksi.

Vierailija
40/49 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma monesti on se että nainen kiirehtii. Kun tahti on verkkainen alussa, mutta rytmi säilyy on se ihan parasta. Lopussa voi kiihdyttää mutta ei mitään x100 vauhtia. Liikaa ei saa myöskään puristaa. Itse tykkään kun vaimo vielä samalla kannustaa "Anna tulla vaan, haluan maistaa spermaasi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi