Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkönkäyttöni yksiössä on alle 80 kwh/kk. Onko vähän?

Vierailija
10.03.2022 |

Sain tiputettua sen 100kwh/kk tuohon 80kwh/kk, kun en tee uunissa ruokaa, enkä käytä pesuhuoneessa lattialämitystä vaan pidän oven auki ja pyykkiäpesen kerran kuussa koneellisen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi vähän. Alle 1000kwh vuodessa, mutta yksiössä onnistuu ja jos yksin asuu.

Vierailija
2/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sähkölasku on suuri, kun se siirto vie suurimman osan laskusta eikä siihen voi vaikuttaa. Kiitos Pekka Haaviston Caruna kauppojen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksiossa sama. Ja teen kyllä ruokaa ja leivon.

Vierailija
4/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksiössä sähkönkulutus 60-70 kWh/kk ja teen kotona ruokaa ja käytän sähkölaitteita ihan huoletta.

Vierailija
5/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaksiossa, kulutus vaihtelee 60-100 kwh/kk. Saunominen kuluttaa eniten, jopa 10kwh/ kerta.

Vierailija
6/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 130-140 kw menee jouluna ja siitä laskee kesää kohden 100 kk. Kolmio. Astianpesukone ja jääkaappipakastin uusia sekä tietokoneet pleikkarit ja muut. Pesukonetta ei ole jos olisi pyörisi noin 6 konetta viikossa. Koska käytössä taloyhtiön kone. Käytetään yhteistä sähköä 3 koneellisen verran vko. Koska koneet isompia. Jos kodissa on pesutorni. Eli kuivataan ja pestään. Se maksaa noin satkun kk 4 hengen perheessä. Tosin näihin kulutuksiin vaikuttaa aika moni asia. Pleikka vei välillä paljon sähköä. Ipana innostui tietokoneesta ja kulutus tippui 30 kwtä.

Vierailija
7/7 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee omakotitalossa 100kw päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi