Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käydääns läpi millaisia i d i o o t t e j a tänään oli liikenteessä LYHYEN AJAN SISÄLLÄ

Vierailija
10.03.2022 |

Yksi tuli kolmion takaa ja näki vallan mainiosti minun lähestyvän. Kovasti yritti rynnistää eteeni, vaikka kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu henkilö kykeni näkemään, että EI EHDI.

No ıđıooŧŧı joutui sitten PERUUTTAMAAN pois altani.

Kyllä olin vahingoniloinen. Miksi h e m m e t i s s ä täytyy yrittää VÄISTÄMISVELVOLLISENA syöksyä suoraan muiden eteen?! Tätä näkee niiiiiin paljon😤 en todellakaan anna yhdellekään rynnijälle tietä, tosin menen muutenkin ensin silloin, kun olen etuajo-oikeutettu. Minulla ei ole velvollisuutta antaa tilaa pihoilta ja parkkipaikoilta tuleville saati kolmion tai stopin takaa syöksyville. Toki jos muuten tulee kolari, annan tilaa ja tööttään raivokkaasti. Muuten en.

Sitten pari ala-asteikäisiltä näyttävää lasta oli aikeissa ylittää tien kohdasta, jossa ei ollut suojatietä. Ihan yhtäkkiä ilmestyivät näköpiiriin oikealta puoleltani ja näyttivät kovin hämmästyneiltä, kun auto tulikin sieltä. Sitten oli vielä joku i d a r i mutten muista sen tarkemmin enää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että kolmiolääkkeitä käyttävä ei saisi ajaa?

Vierailija
2/4 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään kännissä ei saa ajaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon näkee myös näitä, jotka ylittelevät tien milloin mistäkin mistä ei ole tarkoitus tietä ylittää. Sitten juoksevat viime tingassa pois alta auton huomatessaan. Tiedoksi teille, että autoilijan vastuulla ei ole väistää tällaisia tielle pomppijoita ja väärästä paikasta ylittäjiä. Jalankulkija ylittää tien omalla vastuullaan silloin, kun ei käytä suojatietä. Tämä lukee laissa, voitte tarkistaa.

Vierailija
4/4 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoituksella ei saa ajaa yli tietenkään, mutta ei myöskään tarvitse olla erityisen varuillaan tuollaisten takia. Jos jäävät alle, saavat syyttää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan