Kommentoitteko te omaan ammattiinne/alaanne liittyviin keskusteluihin?
Kommentoin joskus, mutta usein jätän ketjut avaamattakin. Esim. en ole avannut tuota possessiivisuffiksiketjua, vaikka suomen kieli on minun alani.
Kommentit (11)
Tosi harvoin. Oma alani on niin spesifi, että jotenkin pelkään jonkun tunnistavan. Jotain hyvin yleisluontoista saatan heittää.
En. Never argue with stupid people, they drag you down to their level and beat you with experience.
Moni omaa alaani käsittelevä keskustelu on jo ennakkoon tiedetty miten se tulee kulkemaan. Ne jotka luulevat tietävänsä eivät halua kuunnella heitä jotka oikeasti tietävät.
Joskus kommentoin. Jos menee väittelyksi idioottien kanssa, laitan linkin finlexiin ja sanon että lue sieltä jos et usko. Juristi siis olen.
Sellaista en tee, että käyttäisin huomattavasti aikaa töideni tekemiseen ilmaiseksi. Voin vastata selkeästi esitettyyn yleisluontoiseen kysymykseen, mutta en rupea haastattelemaan saadakseni selville, mistä asiassa oikeastaan on kyse.
Vierailija kirjoitti:
En. Never argue with stupid people, they drag you down to their level and beat you with experience.
Moni omaa alaani käsittelevä keskustelu on jo ennakkoon tiedetty miten se tulee kulkemaan. Ne jotka luulevat tietävänsä eivät halua kuunnella heitä jotka oikeasti tietävät.
Oletko ravitsemustieteilijä?
Kommentoin joskus, kun joku pelottelee toisia väärällä tiedolla.
En, koska kun olen vapaalla, en halua miettiä mitään työhöni liittyviä asioita. Töissä harvoin ehdin edes tauoilla tänne.
Samat ajatukset kuin edellisellä. Vapaalla en työhöni liittyviä viestiketjuja avaa, pitää olla muutakin ajateltavaa.
Kommentoisin kyllä, mutta kun täällä on niin harvoin avauksia huimausaineiden myynnistä ja velanperinnästä.
Jake
Harvoin alan asiaa selittämään, mutta selkeät virheet korjaan, koska sitä väärää informaatiota on paljon, kun ihmiset katsovat amerikkalaisia sarjoja kuin dokumentteja tai muuten selittävän jotain ihan höpöä.
En jaksa. Teologiaa opiskelen.