Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihminen tuntuu käyvän hyvin harvoin vessassa

Vierailija
10.03.2022 |

Minä käyn n. 4-6 kertaa päivässä tyhjentämässä rakkoni. Mielestäni se on melko tavallinen määrä. Lääkärin mukaan melko harvat käynti välit, mutta usein kun vietän päiviä ystävieni kanssa niin se olen minä, joka ramppaa vessassa useamman kerran. Muut tuntuvat käyvän ehkä kerran jos sitäkään, vaikka vietäisimme aikaa oikeasti, vaikka työpäivän verran.
Saman olen huomannut töissä aika harva käy vessassa. Vessoja tosiaankin on vain yksi joten ruuhkaa luulisi syntyvän.
Mihin ihmisten virtsat oikein menee?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain virtsarakko operaatiossa lapsena ja söin rakko tulehdus lääkkeitä ja minulla aikuisena levoton rakko. Pitää olla monta tuntia juomatta jos lähtee liikenteeseen niin ettei pääse heti vessaan tai vessaa ei löydy. 

Herään 50± 3-4 kertaan vessaan joka yö ja pitää olla yö siteet ja jos herään kovassa hädässä niin en ehdi välttämättä vessaan ennen kuin alkaa tulemaan housuihin. 

Meillä ei lapsuudessa koskaan harrastettu liikuntaa eikä siihen kannustettu. kouluun hankittiin niin kaikkein halvimmat liikunta vehkeet niin että muita ne nauratti ja siihen loppui ne harrastukset. Alusvaatteet olivat niin kamalia ettei voinut yleisissä tiloissa niitä riisua käydäkseen suihkussa. Mummo alusvaatteita. 

Piti mennä itse tinaamaan jotta sai samanlaisia vaatteita mitä oli muillakin. Siis menin ja tienasin alaikäisenä jo mutta sitten tuli ongelmia kun tienestini alettiin vaatimaan kotiin ruokarahaksi ja vuokraksi niin etten saisi niillä itselleni mitään ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi