Mitä ajattelisit kun menisit taloon joka olisi täynnä täytettyjä eläimiä?
Esimerkiksi tämänlainen talo: https://www.is.fi/asuminen/art-2000008673536.html
Mikä olisi reaktiosi? Vaikuttaisiko talo käsitykseesi omistajasta? Minusta tuo on kertakaikkisen kuvottavaa!
Mitä te sanoisitte jos afrikkalaiset ja aasialaiset alkaisi vaikka tehdä Suomeen metsästysmatkoja? Ampuisivat meidän hirvet, karhut, ilvekset, sudet, ahmat, pöllöt, kuutit, ja veisivät kotimaahansa olohuonetta koristamaan? Oikeesti.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo Kaarinassa. Talossa on täytettyjä vilieläimiä ja villieläinten taljoja. En ostaisi kyseistä taloa.
Itse en ainakaan toisen sisustuksen takia jättäisi taloa ostamatta, jos muuten on mielenkiintoinen kohde.
Ihan sama vaikka siellä olisi norsuarmeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa suomalaiset miehet tekemään trofee-matkoja Afrikkaan? Onko se vaan puhtaasti joku "minulla on rahaa" juttu? Vai kokeeko ne olevansa tosi-äijiä ampuessaan leijonan, jonka afrikkalaiset tarjoilee miehelle tarjottimella nenän eteen?
No onko edes ampunut ainuttakaan eläintä vaan tilannut vain netistä koristeeksi?
Uutisessa sanottiin että on ampunut. Ja kyllähän Afrikkaan tehdään paljon noita metsästysmatkoja. Suomalaisia löytyy paljonkin jotka esim. Facebookkiin postailee noita omia "saalitaan" ja trofeita. En kertakaikkiaan ymmärrä.
Kyllä big five olisi ihan unelmatrophy. Leijona, leopardi, sarvikuono, elefantti ja kafferipuhveli. Kaikki pitää saada ensimmäisellä laukauksella nurin tai tulee kiire toisen piipun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo Kaarinassa. Talossa on täytettyjä vilieläimiä ja villieläinten taljoja. En ostaisi kyseistä taloa.
Itse en ainakaan toisen sisustuksen takia jättäisi taloa ostamatta, jos muuten on mielenkiintoinen kohde.
Joo mutta monelle on tosi tärkeää se että minkälainen henki siellä talossa on. Talo joka on täynnä kuolleita eläimiä ja jossa on asunut joku sairas metsämies, saataa aiheuttaa aika pahan hengen talolle.
Vuodelta 2020: As KILLING GAME documents, in all, trophy hunters have killed 6,000 lions since Cecil's death. Given it's estimated there are only between 13,000-20,000 wild lions left in the world, the rate of killing is alarming. But not all the lions killed by hunters were wild.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä big five olisi ihan unelmatrophy. Leijona, leopardi, sarvikuono, elefantti ja kafferipuhveli. Kaikki pitää saada ensimmäisellä laukauksella nurin tai tulee kiire toisen piipun kanssa.
Mene Ukrainaan venäjän rajalle. Siellä on sulle trophyjä seinälle, eikä tartte tappaa viattomia eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta monelle on tosi tärkeää se että minkälainen henki siellä talossa on. Talo joka on täynnä kuolleita eläimiä ja jossa on asunut joku sairas metsämies, saataa aiheuttaa aika pahan hengen talolle.
Mutta ne pahat henget lähtee pois metsämiehen muuttaessa talosta pois.
Ei kai siellä mitään pahoja henkiä enää ole, kun tuot omat huonekalusi ja tavarasi tilalle?
Voi helvetti näitä kukkahattutätejä. Nuo trofeet yms ei tietenkään ole myynnissä vaan lähtevät myynnin jälkeen edellisen omistajan matkaan. Vai onko joku oikeasti niin tyhmä et luuli noiden olevan myynnissä?
Porukoillakin on täytettyjä elämiä. Pari komeaa täytettyä hirven päätä roikkuu seinäl, seinätelineessä on pyssyjä yms.
Jos menisin tuollaiseen taloon, varmaan sitten tuntisin sen asukkaan eli asia tuskin tulisi yllätyksenä. Jos se kuitenkin tulisi yllätyksenä, kysyisin varmaan mistä on saanut ne eläimet. Katselisin niitä mielenkiinnon ja inhon sekaisesti. Mielenkiinto siis niihin esineinä, inho sitä kohtaan jos ne on metsästetty turhaan.
Creepyä. En kokisi oloani miellyttäväksi ruumiiden keskellä.
Outoo olisi myös, jos bongaisi jonkun kämpästä aidon kutistetun ihmisenpään. Niitä myytiin ainakin joskus jollain nettisivulla.
Mun mielestä olis hienoa. Ei ole mitään metsästystä vastaan ja tervetuloa niille ulkomaalasille vaan metsästämään. Meillä on ihan liian isot peura ja hirvikannat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi vaikka joku olisi murhattu taloon, kunhan eritteet on vain siivottu kunnolla pois.
Siis oikeastiko joku ajattelee tällaisia pahoja henkiä?
En osaa sanoa kumpi mua karmii enemmän, noi täytetyt raadot nurkissa vai pehmolelut aikuisten sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olis hienoa. Ei ole mitään metsästystä vastaan ja tervetuloa niille ulkomaalasille vaan metsästämään. Meillä on ihan liian isot peura ja hirvikannat.
Mullakaan ei ole mitään metsästystä vastaan, kunhan se on tehty sääntöjen mukaan ja eläimille mahdollisimman vähän kärsimystä aiheuttaen. En silti ymmärrä täytettyjä eläimiä missään muualla kuin luonnontieteellisessä museossa. Kotona nuo on karmivia.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kumpi mua karmii enemmän, noi täytetyt raadot nurkissa vai pehmolelut aikuisten sängyllä.
Minäkin ajattelin, että kyllä on täysin kaksi vastakohtaa. Täytetyt eläimet ja pehmolelut. Tai oikeastaan molemmat on vaan täytettyjä, toisilla on aito turkki ja toisilla keinoturkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hilluliporukkaa. Böö pahoja henkiä mukamas.
Oletko koskaan tappanut kärpästä? Jos olet, olet ihan yhtä kuvottava kuin se, jolla on täytetty tiikeri. Samalla tavalla turha kuolema vain siksi, että sinusta ratkaisu oli kivampi kuin pörräävä eläin posken vieressä.