Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit kun menisit taloon joka olisi täynnä täytettyjä eläimiä?

Vierailija
10.03.2022 |

Esimerkiksi tämänlainen talo: https://www.is.fi/asuminen/art-2000008673536.html

Mikä olisi reaktiosi? Vaikuttaisiko talo käsitykseesi omistajasta? Minusta tuo on kertakaikkisen kuvottavaa!

Mitä te sanoisitte jos afrikkalaiset ja aasialaiset alkaisi vaikka tehdä Suomeen metsästysmatkoja? Ampuisivat meidän hirvet, karhut, ilvekset, sudet, ahmat, pöllöt, kuutit, ja veisivät kotimaahansa olohuonetta koristamaan? Oikeesti.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei mulla oo mitään metsästystä tai kalastusta vastaan.

Vierailija
2/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei ainakaan ole vihervassarin asumus."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Ei ole ongelma.

Vierailija
4/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäät eläinten ym. pääkallojen keräämisestä? Varsinkin sängyn päädyssä pariskunnalla: https://www.is.fi/asuminen/art-2000008638997.html

Ja sitten lisääkin löytyy. https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000008336262.html

Ja tämä: https://www.tuni.fi/moreenimedia/2018/10/03/jenni-aaltonen-keraa-kuolle…

Vierailija
5/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen maalta kotoisin, ja lapsuudenkodissani on aina ollut täytettyjä eläimiä.

Vierailija
6/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa, täysin turhaa tappamista

Vierailija
7/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Olen maalta kotoisin, ja lapsuudenkodissani on aina ollut täytettyjä eläimiä.

Kävittekö te ampumassa Afrikassa asti niitä eläimiä?

Vierailija
8/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa suomalaiset miehet tekemään trofee-matkoja Afrikkaan? Onko se vaan puhtaasti joku "minulla on rahaa" juttu? Vai kokeeko ne olevansa tosi-äijiä ampuessaan leijonan, jonka afrikkalaiset tarjoilee miehelle tarjottimella nenän eteen?

Vierailija
9/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lapsuuden koulun talonmies harrasti eläinten täyttämistä ja heidän kotinsa oli täynnä täytettyjä eläimiä. Ihan joukolla käytiin niitä ihmettelemässä. 

Vierailija
10/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa suomalaiset miehet tekemään trofee-matkoja Afrikkaan? Onko se vaan puhtaasti joku "minulla on rahaa" juttu? Vai kokeeko ne olevansa tosi-äijiä ampuessaan leijonan, jonka afrikkalaiset tarjoilee miehelle tarjottimella nenän eteen?

No onko edes ampunut ainuttakaan eläintä vaan tilannut vain netistä koristeeksi? 

Vierailija
11/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kotiseudulla oli muinoin täytettyä kettua ja varista ja pöllöä joka tönössä ja jossain jotain isompaakin eläintä eli ihan normaalia mielestäni.  Metsästystä harrastava sukulaistyttö täytti myös joskus jotain.  Ihan normaali asia. Omaan kotiini en täytettyjä eläimiä toisi silti

Vierailija
12/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva mätsää mustavalkoisia unikkoverhoja seepran päähän. Kuvottavaa, en ostaisi tai menisi katsomaan.

Vierailija
13/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisellä metsästyksellä ei ole mitään tekemistä ravinnon hankkimisen kanssa. Sillä joku kieroutunut äijä yrittää saada venytettyä mul**uaan pitemmäksi. Oksettava äijä.

Vierailija
14/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo Kaarinassa. Talossa on täytettyjä vilieläimiä ja villieläinten taljoja. En ostaisi kyseistä taloa.

Vierailija
15/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vintillä vieläkin koirannahka rukkasia. Nykyisin hyvät tarpeet tuhlataan. Jotkut hautaa ja jotkut polttaa.

Vierailija
16/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikotiellä, niin ei tarvitse kaivaa linkkiä

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/kaarina/16598167

Ukko ei ole muka saanut elukoita piiloon kuvauksen ajaksi… just, on vaan halunnut leuhkia ällöttävyydellä ja näyttää että on vielä panoksia piipussa.

Vierailija
17/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan sukulaisen talossa oli silloin kun olin lapsi. En oikein pitänyt, vaikka hienoja olivatkin esim hirvenpää, petolíntu, kettu, jänis, orava ja metso.  Itse oli ne täyttänyt. Se oli sen ajan harrastus.

Vierailija
18/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen vintillä vieläkin koirannahka rukkasia. Nykyisin hyvät tarpeet tuhlataan. Jotkut hautaa ja jotkut polttaa.

Tällä ei ole mitään tekemistä kierrättämisen ja materiaalien hyödyntämisen kanssa, että pienimunane äijä lentää afrikkaan ampumaan seeproja ja raahaa pään kotiin.

Vierailija
19/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummolan vintillä on. Isä muistelee sitä koiraakin. Jatkoi elämäänsä kintaissa

Vierailija
20/39 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi koskea mihinkään, joten olisi hieman kiusallista. Kallot, luut ja sarvet olisivat ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme