Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Milloin olette viimeksi
10.03.2022 |
pesseet/puhdistaneet vedenkeittimenne?
Jestapajees kylläpä oli noloo eilen... vedenkeitin sisäpuolelta aivan likainen, suodatin kerännyt likaa... onneksi mulla ei käy teenjuojia vieraisilla, joten ei oo tullut kuravettä tarjoiltua... hah hah...
Kahvinkeitin sentään tulee putsattua suht usein, korisee vähemmän kun on putsattu, ja uudempikin se on kuin tuo vesipannu...
Huh huh, kun olikin likaantunut.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kerran 10 vuodessa