Sinkkuna on kauhean vaikea käydä kaupassa
Taas pitäisi lähteä kauppaan, mutta en tiedä mitä ostaisin... Jotain on pakko taas väkisin keksiä. Sitten tuun aina himaan reissumiehen, juuston ja luumujen kanssa. Lisäksi on viiliä ja gefiluskiisseliä.
Nyt haluan ostaa jotain muuta, kertokaa vinkkejä!
Kommentit (12)
Noita mä ostin aina sinkkuna.
Tietty voit mennä ulos syömään vaikka joka päivä, kun kerran sulla ei mee lapsiin rahaa.
joka seuraavaksi valittaa kuinka vaikea on käydä vauvan kanssa kaupassa ja vähän myöhemmin kysyy neuvoa, miten kahden kanssa muka ikinä voi käydä kaupassa.
Osta ruokaa.
ja porkkanoita sekä pala lanttua +pieni sipuli.
Mausta pihvi, ja laita jääkaappiin.
Kuori pari porkkanaa ja lanttupala sekä sipuli.
Pilko em. ja laita uunivuokaan
Mausta suolalla ja valko pippurilla
Päälle pieni tilkka öljyä ja hunajaa pari teelusikallista
Sekoita
Vuuan päälle foliota.
200C reilu tunti (kunnes ovat ihan pehmeitä)
Ota tunnin kuluttua pihvi pois jääkaapista, ja paista se kun lisuke on valmista. Mielettömän hyvää!!! Ja varsin helpooa. Sinkkukin SAA ja PITÄÄKIN herkutella!!!:)
pieniä pakkauksia. Vältä esim. Citymarketeja, koska ne on vain " perheiden puolesta" .
Ja jos oikein laiskottaa, tule kotiin Stockan valmisruokatiskin kautta.
Osta jotain ihanaa tuoretta leipää, paistettua
Pehmeää tuorejuustoa
kurkkua, tomaattia, salaattia
Taidan ostaa jotain nuudeleita, vihanneksia ja kanaa. Pullanleipomisvinkistä sain idean leipoa sämpylöitä (ihan pieni taikina vaan).
Kiitos!
ap
herkkusienikastiketta pastan kera,
pihvi paistettujen vihannesten kanssa,
fetasalaattia,
kanapastaa,
lohimedaljonki perunoitten ja salaatin kanssa
Tuntuu, että aina saa sääliviä katseita osakseen...
nelihenkisen perheen, koiran ja mummon ostoksia. Kädet venyy, eikä kukaan edes sääli.
Sinkkuna mulla oli vaikeinta ostaa sellanen määrä ruokaa, mikä tuli kanssa syödyksi. Aina tuntu, että joutu heittämään ruokaa roskiin kun meni vanhaksi...
uskoi vasta kolmannella pyynnöllä, että en halua enempää. Yritin joskus sinkkuna opetella ostamaan riittävän vähän ruokaa, ettei aina tarvitsisi heittää ruokaa roskiin. No en oppinut enkä osaa vieläkään, ja nyt pitäisi ostaa ruokaa kolmelle ja mun ostoksilla ruokkisi ainakin 10 henkilöä.
tai jotain hyvää pastaa.
Suolakeksejä ja aurajuustoa.