Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintatulehdus

16.08.2008 |

Onko kenelläkään vinkkejä miten saada tukos auki ja maito taas virtaamaan.

Jouduin jo lääkekuurille, mutta eihän tuo vaiva parane vaikka tulehduksen tappaisikin hetkeksi jos tukos pysyy (vai mitenkä?) :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja samalla hieroskella (melko kovakouraisestikin) sita tulehduskohtaa (eli sita paikkaa joka tuntuu kovana ja kipeana) rinnan ulkosyrjasta nannia kohden, niin etta se pehmenee. On aika kivuliasta kylla. Nain ainakin mulla katilo hoisi alkavan rintatulehduksen, ei edes tarvittu antibiotteja, eli siita mulla ei ole kokemusta.

Vierailija
2/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin kovat möhkäleet rinnassa pehmenneet siten, että olen lämmittänyt mikrossa kaurasäkkiä ja laittanut sen vähäksi aikaa möykyn päälle ja sitten kohta imettänyt siitä rinnasta. Saman asian ajaa tietysti jokin muukin lämmin pussi. Myös imetyksenaikainen kovakourainen hieronta auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä nimenomaan se lääkekuuri on vasta saanut tulehduksen aisoihin ja tukoksen helpottamaan. Olen kyllä koittanut hieromista, lämpimiä suihkuja, kaalinlehtiä, karpalomehua ja kaikkea mahdollista, mutta nämä ilman antibioottia eivät olisi kyllä auttaneet. Muista imettää mahdollisimman paljon, eikä saisi olla yli kahden tunnin imetysvälejä.

Vierailija
4/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin imetä sellaisessa asennossa että vauvan alahuuli on tukokseen päin, koska alahuulen kohdalle imu kohdistuu voimakkaimmin.

Vierailija
5/5 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista noista touhusin ja johan helpotti :)