Nainen, mitä mieltä olet miehestä, joka harrastaa joogaa ja meditoi?
Kommentit (201)
joogamiehet ovat niitä pahimipia pettäjiä, kyttäävät naisten perseitä tunnilla ja runkkaavat.
Prvo niinkun kaikki muutkin äijät
Harrastaako jotain oikeeta liikuntaa myös vai istuuko vaan lattialla syvään hengittäen? Pärjääkö rintamalla? Paljonko penkki? Osaako nylkeä jäniksen?
Ihana olis semmonen mies. Ja vielä kun eläisi muutenkin suht terveellisesti, haluaisi asua maalla, osaisi remonttihommia, kalastaisi ja vaikka metsästäisikin, pilkkoisi puita, haluaisi kotieläimiä (siis esim. kanoja, vuohia), tykkäisi omavaraistelusta...oih! Unelmien mies.
Kasvisruokavaliossakin pitää katsoa mitä syö, ettei syö liikaa rasvoja. Tiedän yhden intialaisen elossa olevan gurun, jolla on diabetes. Istuu useimmiten paikoillaan, kuljetetaan paikasta toiseen autolla, joten liikuntaa ei tule paljoakaan. Kyllä joogeillakin on vatsanympärystä, intialaiset usein pukeutuu "kaapuihin". Naisilla läskit pursuaa sarin ja aluspaidan välistä. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Kristittynä en niin arvosta joogaa ja meditointia, muuten ok, ei ole sukupuolikysymys.
Tämä. Ei oo new age Raamatun mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako jotain oikeeta liikuntaa myös vai istuuko vaan lattialla syvään hengittäen? Pärjääkö rintamalla? Paljonko penkki? Osaako nylkeä jäniksen?
Pystytkö itse tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö itse tähän?
Video kuvaa ihan joitakin äärimmäisiä jooga-asanoita. Itselleni tekee tosi häijyä katsoa jalan taivuttamista pään taakse. Vaatii vuosien harjoittelua ja keskittymistä, tasapainoa päästä tuollaisiin asanoihin. Aika nuori harjoittaja, 30 - 40-kymppinen.
Unelmien mieheltä kuulostaa, etenkin jos miellyttää silmääkin! : ) teitä on ihan liian vähän Tinderissä!
Sillä on kulkukoiran moraali. Siittelee ympäriinsä ja häipyy maisemista heti kun palaa pohjaan.
Jooga on vieraan uskonnon lähetystyötä -> ei kiitos.
Jooga ja meditaatio ovat ok, mutta tuo spirituaalinen tarkoittaa, että mies on joku mikä mikä maassa elävä ääliö, jonka kanssa ei voi keskustella järkevästi. Koettu on.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö kaikkea muutakin liikuntaa?
Joogaa ja meditaatiota harrastan itsekin, joten ei olisi mikään ongelma. Spirituaalisen voi ymmärtää aika monella tavalla.
Kelpaisi mulle, jos olisi myös maanläheinen olematta mikään pakurikääpähullu rastahiuksilla. Siis aikuinen tasapainoinen ihminen joka olisi notkea ja meditoisi itsensä kestorennoksi olisi ihan ihannemies. Siihen todennäköisesti liittyisi muutkin hyvät elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö kaikkea muutakin liikuntaa?
En. Onneksi harva urheilumuoto sisältää mitään lähetystyötä. Jooga kuitenkin on olennainen osa hindulaisuutta siinä hindulaisuus on olennainen osa joogaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vegaani niin ottaisin💗👌
Mä ja mies oltiin sekasyöjiä ja mies harrasti autoja ja voimailua ja mä ratsastusta kun alettiin seurustella. Alettiin yhdessä vegaaneiksi (lopetin myös hevosharrastuksen) ja korona-aikaan alettiin miehen aloitteesta harrastaan joogaa ja meditointia. Ihanaa et ollaan yhdessä kasvettu <3
Ei olla kumpikaan "ituhippejä" vaikkei heissä vikaa olekaan. Mies on pitkä ja roteva, lihaksikas, minäkin normaalivartaloinen. Vaatteemme ovat perus farkkuja ja neuleita/huppareita jne. Joogan harrastaminen ja mielen hyvinvointiin panostaminen eivät tee kenestäkään vähemmän miestä, päinvastoin. Jotkut sanoo että me ei näytetä vegaaneilta. Minusta se ei ole mikään näkökysymys, parempi mitä useampi välittää eläimistä, ilmastosta ja omasta terveydestä.
Ei voi yleistää koskemaan kaikkia.