Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut 10 vuotta vanhempaan naiseen

Vierailija
10.03.2022 |

Miten tämä on mahdollista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 25-vuotias.

Minua suoraan sanottuna hävettää, enkä tiedä voinko esitellä naista koskaan kenellekään. Silti nainen saa pääni sekaisin.

Ap

Jotain sinussa itsessäsi vikaa jos häpeät? Kasva aikuiseksi.Et kai suhdetta tai kumppania valitse: Vanhemmillesi,suvullesi ystävillesi?Kenen elämää oikein elät? Et ainakaa omaa ,tuollaisella kysymyksellä!

Vierailija
22/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 25-vuotias.

Minua suoraan sanottuna hävettää, enkä tiedä voinko esitellä naista koskaan kenellekään. Silti nainen saa pääni sekaisin.

Ap

35v on vielä aika nuori. Kun oli 44v niin seurustelin 29v naisen kanssa. 15v ikäero oli ihan ok kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helev...

Vierailija
24/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 27 ja itse oon 32v, tosin pian täytän 33. Ikäero siis 5.5 vuotta. Minulle on jotenkin vaikea sulattaa tuo ikäero. Lähinnä siksi että ikäkriisi ja tuntuu että mies voisi halutessaan vaihtaa milloin vain. On kuitenkin hauska ja komea, itse vaan vanhenen koko ajan..

Vierailija
25/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 25-vuotias.

Ap

35v on vielä aika nuori. Kun oli 44v niin seurustelin 29v naisen kanssa. 15v ikäero oli ihan ok kaikille.

Niinno eihän sitä koskaan kovin vinoon noin päin katsotakaan. Sehän on miehelle vain sulka hattuun kun on nuori tyttöystävä.

Vierailija
26/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Itse rakastuin 27 vuotta nuorempaan naiseen. Hän on 18 vuotia Myanmarilainen kaunotar 😍

Vierailija
27/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin rakastunut 18v vanhempaan naiseen. Onneksi ei koskaan johtanut mihinkään.

Vierailija
28/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin rakastunut 18v vanhempaan naiseen. Onneksi ei koskaan johtanut mihinkään.

Granny lover.

Vierailija
29/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajatapaus, jos olet itse 20v, koska länsimaalaisen naisen parasta ennen päiväys on noin 30v. Aasialaisen naisen kohdalla se on 40v, joten silloin olisi aikaa nautiskella ennen kuin nainen härskiintyy ja tuorempaa tilalle!

Vierailija
30/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität aikasi hukkaan ap. Ainakin jos haluaisit joskus lapsia.

Vierailija
31/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. Minä menin ja rakastuin ulkomaalaiseen mieheen. Ja vielä turkkilaiseen tietysti. Miten voi näin käydä? Voinko esitellä miestä koskaan kenellekään?

Vierailija
32/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Granny lover.

Eihän se nainen välttämättä ollut granny. Jos mies oli 20, niin nainen vasta 38. Tai sitten tietty mies saattoi olla itsekin isoisäikäinen, mies 60 v, nainen 78 v.

Vierailija
33/33 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rajatapaus, jos olet itse 20v, koska länsimaalaisen naisen parasta ennen päiväys on noin 30v. Aasialaisen naisen kohdalla se on 40v, joten silloin olisi aikaa nautiskella ennen kuin nainen härskiintyy ja tuorempaa tilalle!

Kaikki miehet härskiintyvät viimeistään 40-vuotiaina. Silloin ne pitää vaihtaa tuoreempiin. En voi ymmärtää nuoria kauniita aasialaisnaisia jotka kehtaavat olla vanhojen rumien lihavien länsimaalaisten miesten kanssa. Eivätkä ne olekaan muuten kuin rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi