Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa kun lapsilla alkaa koulu!
11.08.2015 |
Ihanaa kun arki palaa ja lapset eivät enää valvo öitä ja makaa sohvalla päivää. Tilalle tulee koulu, arkirutiinit ja kaikki harrastukset jatkuvat. Vanhemmillakin enemmän yhteistä aikaa.
Kommentit (2)
Ai? Mä olisin vielä halunnut viettää kesää ja lomaa. Meillä ainakin yhteinen aika hupenee nyt ihan olemattomiin, kun lapset pyörii enemmän kotona. Ei ne jaksa harrastusten jälkeen enää ulkona riekkua, niin kuin kesällä ovat tehneet. Juuri nähtykään mukuloita koko loman aikana, kun ovat koko ajan uimassa, kavereiden kanssa pihalla, mökillä isovanhempien kanssa jne. On tämä silti ollut kaikesta huolimatta ihana kesä, mutta olisin mä vielä pari viikkoa lomaa ottanut mielelläni :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä 13- ja 15-vuotiaat palaavat huomenna kouluun. Rutiineja olen minäkin kaivannut, teinit ovat kukkuneet kesälomalla yli puolenyön ja heränneet yhdentoista aikoihin. Tänään herätin ne yhdeksältä ja illalla passitan ne viimeistään yhdeltätoista nukkumaan. Unirytmi onneksi palautuu nuorilla nopeasti, sillä tästä alkaa taas arkirumba.