Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehtiikö lihoa 10kg lisää kesään. Haluaisin tänä vuonna saunoa rennosti juhannussaunassa. :(

Vierailija
10.03.2022 |

Olen alipainoinen nainen 162cm/46kg. Haluan lihoa ja syön. Olen nyt talveen aikana saanut 2kg pysyvästi lisää.
Häpeän laihuuttani ja koen kidutukseksi olla ilman vaatteita näissä mistoissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Jos joku on kerrankin hoikka niin pitäisi lihottaa itsensä pullukaksi.

Vierailija
22/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen kuin ap ja olisin liian laiha noissa kiloissa ja juurikin passelin hoikka 10kg painavampana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti erittäin kaunis. Nauti kauniista hoikasta kehostasi ilman paineita! ☺️

N178/88 (ja ylpeä itsestäni)

Vierailija
24/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saunotte alasti jos se on stressaavaa?

Vierailija
25/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunussa on tällä hetkellä varmasti joku 7-8 kg rasvaa. Jos lihoisit 10 kiloa, sun rasvaprosentti olisi jo 30 tai yli. Ei kannata. 5 kiloa on parempi tavoite, jos on ihan pakko.

Vierailija
26/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoton massakausi päälle niin onnistuu. Mitään kevyttuotteita et vilkaisekkaan. Pitsaa, pekonia, kaljaa, suklaata, possupaistia, munkkeja jne. Äläkä liiku siitä sohvalta muualle kuin jääkaapille ja kauppaan hakemaan lisää. Taatusti saavutat tavoitteesi. Ehkä jopa ennakoitua nopeammin.

Vierailija
27/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä olis oppia tykkäämään itsestään sellaisena kuin on.

Mutta itse en koskaan lihonut rasvaisella ruualla, jota olen aina syönyt. Sokeri lihottaa ja alkoholi turvottaa, mutta niitä en suosittele, koska terveys menee ulkonäön edelle. Proteiini on se millä itse sain lisää painoa ja lihasta ilman sen kummempaa treeniä edes.