Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa

Vierailija
10.03.2022 |

Mikä siinä nielemisessä oikein kiihottaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiihottaa rinnoissa, takamuksessa, anaaliseksissä, isoissa lihaksissa, hymyssä, akaapäin pannessa jne.

Siinä on pieni alistamisen tuntu, mutta myös se, että toinen ei häpeile toista tyyliin "meillä tehdään mitä vaan" ja sylkee spermat lavuaariin. Tunnelman latistaminen voi olla käsite, joka on hyvä.

Tunnelman latistajia tuntuu tämän palstan naiset useimmiten olevan.

2/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se tunne kun nainen imee kiihkosta ja halusta antaa miehelleen maksimaalisen nautinnon tunteen rakkaudella.Tunne kun laukeeminen lähestyy ja sitten se hetki kun alkaa ruiskimaan suussa on aivan ultimaattinen!!!Samaan aikaan aistin että nainenkin nauttii siitä hetkestä ja haluaa saada kaiken suuhunsa,niellä ne.Meillä siihen ei liity mitään muuta kuin toisillemme annettava nautinto mahdollisimman suurella tunteella ja rakkaudella.Itse tykkään antaa suuseksiä ja nuolla pitkään naiseni todella märkää pillua.Yleensä 3-5 orkkua putkeen ja voi miten nami maku.Näkee ja aistii samalla miten naiseni nauttii todella paljon ja isosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koen että silloin nainen on täysin minun. Tuota intiiminpää kuin toisen suvunjatkamisliemen nieleminen ei juuri taida olla. Mutta toki tuohon liittyy myös se että kun on nielty niin sitten vielä hellästi nuollaan vartta, sekä viimeiset tipat spermareiästä.

Vierailija
4/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt ohi aiheen mutta naisena mua kiihottaa nielemisessä se tuhmuus. Kiihottavaa viedä suikkari niin pitkälle kuin vain mahdollista. Ei ole minusta lainkaan ällöttävää. Tukin kielen takaosalla nielun kun mies ruiskii suuhun, odotan että kaikki sperma on päätynyt suuhun ja sitten nielaisen kerralla koko satsin.

Vierailija
5/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo imuttaa aina viimeiseen pisaraan asti, mutta olettaisin, että käy silti sylkemässä pois vessassa. Minulle on ihan se ja sama, nieleekö vai sylkeekö.. Jokainen pisara on imutettu kumminkin loppuu asti ja muutenkin hellitty kullia sen jälkeen. Mutta voin toki olla väärässäkin, että nielee ja käy vain muuten vain huuhtelemassa suuta tai pyhkimässä käsiä. Ei ole mun nautinnoista pois. 

Vierailija
6/17 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten oma seksikäs taikatemppu - ja joidenkin miestenkin. Ihailen myös sitä, kun joku ottaa koko lastin suuhunsa ja antaa sen sitten valua ja putoilla rinnoilleen. Monesti naiset tahtovat sormeilla pilluaan samalla kun ottavat suihin loppuun asti. On hyvän näköistä, kun käsi liikkuu pikkuhousuissa. Monesti oikein kuuman suihinoton jälkeen kulli ei veltostu ollenkaan, ja silloin on otettava vielä yksi erä esimerkiksi sängyssä.

Vierailija
7/17 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiihottaa rinnoissa, takamuksessa, anaaliseksissä, isoissa lihaksissa, hymyssä, akaapäin pannessa jne.

Siinä on pieni alistamisen tuntu, mutta myös se, että toinen ei häpeile toista tyyliin "meillä tehdään mitä vaan" ja sylkee spermat lavuaariin. Tunnelman latistaminen voi olla käsite, joka on hyvä.

Sinä alistat (vau onpa ihme että naiset ei tykkää) ja naiset ne vaan on ihan yleisesti tunnelman latistajia?

Et sitten yhtään ymmärrä kuinka pihalla olet?

Vierailija
8/17 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ees sais joskus tulla naisen suuhun. Ei tarvi niellä.

Vierailija
9/17 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan allerginen spermalle mut kurkku tulee kipeäksi vaikka vaan pisara menisi nieluun. Ei tulis mieleenkään niellä tai ottaa suuhun koko lastia. Muuten kyllä tuttua touhua puolin ja toisin.

Vierailija
10/17 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ees sais joskus tulla naisen suuhun. Ei tarvi niellä.

Mutta voisko niellä jos haluais? Mä en oo koskaan sylkenyt pois.

Vierailija
11/17 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on intimeintä mitä Nainen voi tehdä miehellensä

Vierailija
12/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrassaan mikään. Jonkun fetissi kai tuo on, mutta ei minun.

Vierailija
13/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun kukaan ei ole koskaan niellyt. M49

Vierailija
14/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lähes kaikilta imetty ja nielty. Vain me kaksi ollaan jääty paitsi. Nyyhhh.

Vierailija
15/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lähes kaikilta imetty ja nielty. Vain me kaksi ollaan jääty paitsi. Nyyhhh.

En mäkään ole koskaan saanut suikkaria, 26 vuotta liitossa. No, siihen on ihan fyysinen syy, mutta kun vaimo on käytännössä ollut myös ensimmäinen ja ainoa varsinainen seksikumppani (en laske paria nuoruuden sohellusta tähän joukkoon), niin taitaa jäädä saamattakin tässä elämässä. Mutta en valita, hyvää seksiä on silti harrastettu ja paljon.

Vierailija
16/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole koskaan saanut suikkaria, 26 vuotta liitossa. No, siihen on ihan fyysinen syy, mutta kun vaimo on käytännössä ollut myös ensimmäinen ja ainoa varsinainen seksikumppani (en laske paria nuoruuden sohellusta tähän joukkoon), niin taitaa jäädä saamattakin tässä elämässä. Mutta en valita, hyvää seksiä on silti harrastettu ja paljon.

Onko pyytäny kakkoseen?

Vierailija
17/17 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä alistat (vau onpa ihme että naiset ei tykkää) ja naiset ne vaan on ihan yleisesti tunnelman latistajia?

Et sitten yhtään ymmärrä kuinka pihalla olet?

kuinka tuonkin kommentin käännät noin negatiiviseksi. taitolaji jopa.