Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kovasti

Vierailija
11.08.2015 |

Parisuhdeasiaa, mitäpä muutakaan.

Mä olen kiltti, mieheni tyyppiselle jyrälle aivan liian myötämielinen.

Olen tänä kesänä pyytänyt muutamaa juttua, että

1) Mentäis ravintolalaivalle oluelle. Ei.

2) Mentäis läheisen kesäkaupungin rantabaariin syömään. Ei.

3) Mentäis yhdelle lähibaariin, loman kunniaks. Ei.

4) Mentäis Linnanmäelle. Ei. Särkänniemeen. Ei

5) Mattopyykille. Ei. Iltatorille. Ei

6) Olisin halunnut festareille katsomaan Sunrise Avenueta. Ei. Haloo Helsinki. Ei.

Toki pääsen näihin kaikkiin ilman häntäkin, mutta olisi kiva mennä yhdessä. Kun mikään, mitä ehdotan ei käy, ei koskaan. Tiedoksi vielä, kun sitä kuitenkin kysytään, niin minä maksan muutenkin lähes kaiken (lukuunottamatta hänen auton bensat ja muutama muu henkilökohtainen meno). En siis loisi hänen lompakollaan, päinvastoin. Eli kaiken edellä mainitun olisin maksanut, myös hänelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän sinua. Minä saan mieheni mukaan, mutta hän on niin mököttävä ja kiukkuinen aina ihmispaljousessa, että minulle tulee pahamieli.
Odotukset huvipuisto päivän sujumisesta on suuret, mutta aina pilaa kiukuttelu koko perheen tunnelman.

Vierailija
2/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jonku toisen miehen kaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Salosta vai Turusta?

Vierailija
4/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli yksi syy miksi jätin exäni. Yhdessä ei menty koskaan mihinkään koska häntä ei huvittanut, ja jos mentiin, oli mökötys lähes varma ja munkin ilo tiessään. Poikkeuksen teki ryyppääminen, jolloin olisi voinut lähteä vaikka maailman ääriin. Ongelma oli siinä, että veti aina totaaliset koomat ja oli ihan hirveän ilkeä. Pari kertaa olin mukana ja sitten totesin, että parempi olla menemättä.

Sitten olikin jonkin ajan kuluttua exä.

Vierailija
5/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä jättäisin tyttöystävän jos olisi vastaava. Ei kuullosta millään lailla hyvältä suhteelta. Kannattaa miettiä mihin lyhyen elämänsä tuhlaa.

Vierailija
6/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä harrastuksia, ystäviä ja muuta. Vietetään aikaa yhdessä, ei vaan mun ehdotukset kelpaa .Hänen mielensä mukaan tehdään paljon

Vierailija
7/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten teette yhdessä, vai teettekö mitään?

Entä mitä mies ehdottaa sinulle, suostutko?

Vierailija
8/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puolestani pyysin, että mieheni edes kerran lasten mentyä nukkumaan istuisi kanssani hetken iltaa viinilasillisen ääressä. ei suostunut, sen sijaan moitti minua alkoholistiksi. en sitä ole. minun kanssani illanistuminen ei vaan kiinnosta, kavereiden kanssa kyllä.

Vierailija
9/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:12"]Parisuhdeasiaa, mitäpä muutakaan.

Mä olen kiltti, mieheni tyyppiselle jyrälle aivan liian myötämielinen.

Olen tänä kesänä pyytänyt muutamaa juttua, että

1) Mentäis ravintolalaivalle oluelle. Ei.

2) Mentäis läheisen kesäkaupungin rantabaariin syömään. Ei.

3) Mentäis yhdelle lähibaariin, loman kunniaks. Ei.

4) Mentäis Linnanmäelle. Ei. Särkänniemeen. Ei

5) Mattopyykille. Ei. Iltatorille. Ei

6) Olisin halunnut festareille katsomaan Sunrise Avenueta. Ei. Haloo Helsinki. Ei.

Toki pääsen näihin kaikkiin ilman häntäkin, mutta olisi kiva mennä yhdessä. Kun mikään, mitä ehdotan ei käy, ei koskaan. Tiedoksi vielä, kun sitä kuitenkin kysytään, niin minä maksan muutenkin lähes kaiken (lukuunottamatta hänen auton bensat ja muutama muu henkilökohtainen meno). En siis loisi hänen lompakollaan, päinvastoin. Eli kaiken edellä mainitun olisin maksanut, myös hänelle.

[/quote]

Miksi viyussa te olette "parisuhteessa" tällaisten ihmisten kanssa? Ei mitään yhteistä? Menkää naiskavereiden kanssa ja.katelkaa uusia miehiä.samalla. Ihme.lassukka äijiä teillä.

Vierailija
10/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:18"]Tavallaan ymmärrän sinua. Minä saan mieheni mukaan, mutta hän on niin mököttävä ja kiukkuinen aina ihmispaljousessa, että minulle tulee pahamieli.
Odotukset huvipuisto päivän sujumisesta on suuret, mutta aina pilaa kiukuttelu koko perheen tunnelman.
[/quote]

Miksi olet henkisesti lapsen kanssa parisuhteessa?

Vierailija
11/11 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:24"]Oletko Salosta vai Turusta?
[/quote]

Mikä vittu teitä Turkulaisia vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme