Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehtaako pulskempi ihminen mennä suhkurusketukseen?

Vierailija
11.08.2015 |

näyttelemään muhkuroitaan ja selluaan? oon vaan niin vitivalkoinen eikä aurinko tartu minuun. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä sitä rusketusta sitten esittelet jos et meinaa tollaseenkaan kehdata mennä?

Vierailija
22/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi tuhti, niin tämä tehdään automaalaamossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:27"]

KEHTAA! Etkä voi oikeasti olla noilla kiloilla vielä lihava! Itse painan 90kg ja pituutta 164cm. Ja olen käynyt suihkurusketuksessa juuri ennen matkoja, etten näytä valkoiselta ihravalaalta uimarannalla. Ihrainen toki olen edelleen, mutta ruskeana kroppa näyttää paremmalta tai ainakin vähemmän silmiinpistävältä.

Tottakai muakin nolottaa, kun siinä on supertimmi kosmetologi suihkuttajana ja mä läskeineni seison siinä pelkissä alushousuissa, mutta yritän sulkea silmät ja ajattelen jotain muuta.

[/quote]

Kiitos kiitos tämä oli asiallinen vastaus  :) kyllä minäkin sitten kehtaan.

Minä vaan mietin ekana ettei siellä ehkä käy muut kuin hoikat ja timmit :)

ap

Vierailija
24/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas ap! Et varmaan ole vielä synnyttänyt? Sen jälkeen voi olla alasti missä vaan! :D

Mutta asiaan:
Mä käyn paljon suihkurusketuksessa kun en rusketu muuten. Pituutta 159cm, painoa 75kg. Ja tiedätkö mitä; olen ihan oikeasti tyytyväinen tähän kehoon ja kuulen olevani kauniskin. Pää pystyyn nainen! En ole KOSKAAN kokenut, että minua tuijotettaisiin uimahallissa tai rannallakaan.

Suihkuruskettaja katsoo kehoasi teknisin silmin.

Se rusketus on todella upea ja joka sentin arvoinen! Anna palaa! Siitä saa hyvän mielen!

Vierailija
25/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:39"]

Voi herranjestas ap! Et varmaan ole vielä synnyttänyt? Sen jälkeen voi olla alasti missä vaan! :D Mutta asiaan: Mä käyn paljon suihkurusketuksessa kun en rusketu muuten. Pituutta 159cm, painoa 75kg. Ja tiedätkö mitä; olen ihan oikeasti tyytyväinen tähän kehoon ja kuulen olevani kauniskin. Pää pystyyn nainen! En ole KOSKAAN kokenut, että minua tuijotettaisiin uimahallissa tai rannallakaan. Suihkuruskettaja katsoo kehoasi teknisin silmin. Se rusketus on todella upea ja joka sentin arvoinen! Anna palaa! Siitä saa hyvän mielen!

[/quote]

Voi kiitos ihanasta vastauksesta. Kyllä mä menen sinne, olen niin kauan siitä haaveillut. Mulla on punertavat hiukset ja senhän arvaa että ihokin todella kalpea. Vähän vaan nolottaa noi muhkurat takareisissä.

ap

Vierailija
26/26 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:19"]

näyttelemään muhkuroitaan ja selluaan? oon vaan niin vitivalkoinen eikä aurinko tartu minuun. :(

[/quote]

Tämä on kyllä päivän paras, noille tekorusketuksille ei voi muuta kuin nauraa.