kehtaako pulskempi ihminen mennä suhkurusketukseen?
näyttelemään muhkuroitaan ja selluaan? oon vaan niin vitivalkoinen eikä aurinko tartu minuun. :(
Kommentit (26)
Mitenkähän ne kaikki poimut, jääkö niiden alle sit valkeaa vai miten ne käyttäytyy? Jos on mahapoimua yms.?
joo mahapoimua ( 164cm/64kg) on jonkun verran, vähän tosin mutta siis miten viittii mennä näytteleen selluliittiään?
ap
Kyllä on taas ongelmat. Jos hävettää mennä niin jätä menemättä jestas sentään. Käytä vaikka itseruskettavaa, ei se suihkurusketus kuitenkaan viikkoa-paria pidempään pysy.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:51"]
Kyllä on taas ongelmat. Jos hävettää mennä niin jätä menemättä jestas sentään. Käytä vaikka itseruskettavaa, ei se suihkurusketus kuitenkaan viikkoa-paria pidempään pysy.
[/quote]
Minä olen käyttänyt niitä itseruskettavia jo aivan tarpeeksi, haluan suhkurusketuksen koska se näyttää paremmalta kuin en purkkijutut.
ap
Kyllä voi mennä, se hinnoitellaan neliöiden mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:51"]
[/quote]
Minä olen käyttänyt niitä itseruskettavia jo aivan tarpeeksi, haluan suhkurusketuksen koska se näyttää paremmalta kuin en purkkijutut.
ap
[/quote]
No mikä helevtti se ongelma sitten on? Senkus menet jos haluat. Ihan ihme ininää taas.
Kai täällä saa inistä mistä haluaa.. onhan tällä näitä rasistejakin ym. sekopäitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:06"]Kai täällä saa inistä mistä haluaa.. onhan tällä näitä rasistejakin ym. sekopäitä.
ap
[/quote]
Joo mutta ensin sanoit, että kehtaanko nyt mennä ja voivoivoi ja sitten sanotkin, että kun minä HALUAN mennä. No mene jumalauta tai jos et kehtaa niin jätä menemättä. Ei ole sen kummempaa.
Tosi epäystävällistä vastata noin. Kysymys: menisitkö itse esitteleen läskejäsi?
ap
Jos oma itsetunto on noin alhaalla, että täältä pitää kysellä kehtaatko mennä niin ehkä sun ongelma on ihan toinen. Pitäisikö sille paino-ongelmalle tehdä jotain?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:11"]Miksi kenenkään pitäisi mennä?
[/quote]
Jotta voi näyttää grillatulta broilerilta :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:19"]
näyttelemään muhkuroitaan ja selluaan? oon vaan niin vitivalkoinen eikä aurinko tartu minuun. :(
[/quote] mene mieluummin väimerelle ottamaan aurinkoa, en huolisi suihkurusketusta ilmaiseksikaan
KEHTAA! Etkä voi oikeasti olla noilla kiloilla vielä lihava! Itse painan 90kg ja pituutta 164cm. Ja olen käynyt suihkurusketuksessa juuri ennen matkoja, etten näytä valkoiselta ihravalaalta uimarannalla. Ihrainen toki olen edelleen, mutta ruskeana kroppa näyttää paremmalta tai ainakin vähemmän silmiinpistävältä.
Tottakai muakin nolottaa, kun siinä on supertimmi kosmetologi suihkuttajana ja mä läskeineni seison siinä pelkissä alushousuissa, mutta yritän sulkea silmät ja ajattelen jotain muuta.
Mulla on matka varattu Thaimaahan mutta vasta Joulukuussa.
Taidan kehdata mennä sinne rusketukseen, JEEEEE!!!!!!!!
ap
Jos olisin nainen niin lihottaisin itseäni ihan vitusti ja perustaisin palvelun, jossa tarjottaisiin suihkurusketusta sun muuta pillukarvojen nyhtämistä. Kaikki tulis sinne kun olisin itse läskimpi kuin asiakkaat.
Suihkurusketus=brittinarttujen tapa=total turn off
Ap, sulla ei edes ole kovin paljoa ylipainoa joten jos sua tosissaan rassaa tuollainen kysymys kehtaatko vai et niin tee asialle jotain. Jos vasta joulukuussa olet menossa ehdit hyvin tehdä asialle jotain. Tai sitten opettelet olemaan sinut niiden kilojesi kanssa. Ei kaikki voi olla langanlaihoja mallin mitoissa. Mutta jos se syö omaa itsetuntoa noin paljon niin tekisin muutakin kuin kyselisin.
onko kukaan edes käynyt?
ap