Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen suurperheelliselle kaverilleni

Vierailija
11.08.2015 |

Halusin aina suuren perheen. Halusin neljä lasta tai enemmänkin. Kärsin lapsettomuudesta, enkä voi saada edes yhtä. Monen vuoden yrittäminen ja hoidot takana. Minun hoitojeni aikana kaverini on nyt neljättä kertaa raskaana. Sitä ennen hänellä oli jo kaksi lasta. Olen jotenkin niin uskomattoman kateellinen. Olen siis myös onnellinen ja iloinen kaverini puolesta, mutta pahalta tämä tuntuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen elämä pelkkää onnea ole..neljässä lapsessa kova homma ja olen huomannut että monet suurperheelliset kadehtii yhtälailla niitä joilla vähän lapsia.

Vierailija
2/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"]Ei sen elämä pelkkää onnea ole..neljässä lapsessa kova homma ja olen huomannut että monet suurperheelliset kadehtii yhtälailla niitä joilla vähän lapsia.
[/quote]

Ei se elämä ikinä mitään onnea ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltämättä onnellinen, että sain monta lasta. En vaihtaisi pois sitä onnea, jonka lasten kautta saan. En vaihtaisi lapsettomuuteen enkä kadehdi heitä.

Vierailija
4/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"]Ei sen elämä pelkkää onnea ole..neljässä lapsessa kova homma ja olen huomannut että monet suurperheelliset kadehtii yhtälailla niitä joilla vähän lapsia.
[/quote] Miksi kukaan joka on lapsen tai useamman saanut kadehtii niitä jotka eivät ole vielä lisääntynyt? Jokaisella perheellisellä on takanaan lapseton elämä. Se että tahtoo tehdä jotain ilman lapsia on järjestelykysymys. Jos tahtoo lapsistaan eroon on epäkypsää. Kyllä jokaisen pitäisi tajuta että kun lapsen hommaa niin hänestä on vastuussa 247. Mutta vanhempi joka kadehtii lapsettomia? Mistä sä tuon keksit?

Se ettei tule saamaan itse lasta on menetys sille joka lapsen tahtoo. Se tulee saada surra muttei kannata kadehtia muita ihmisiä. Sinun pitää antaa muiden olla mitä ovat ja ymmärtää että sinä rakennat elämäsi toisin kuin olit ajatellut. Tee siitä hyvä.

Vierailija
5/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:30"]Ei sen elämä pelkkää onnea ole..neljässä lapsessa kova homma ja olen huomannut että monet suurperheelliset kadehtii yhtälailla niitä joilla vähän lapsia. [/quote] Miksi kukaan joka on lapsen tai useamman saanut kadehtii niitä jotka eivät ole vielä lisääntynyt? Jokaisella perheellisellä on takanaan lapseton elämä. Se että tahtoo tehdä jotain ilman lapsia on järjestelykysymys.

[/quote]Sitähän juuri kadehditaan, että vapaa-ajan vietto ei ole järjestelykysymys.

t. ei tuo, kenen viestiä kommentoit

Vierailija
6/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap tosi pahoillani. :( En vertaa itseäni tilanteeseesi, koska minulla on yksi lapsi, mutta toiveissa oli saada useampiakin, no tämä ei koskaan onnistunut. Toki toiveissa oli myös saada pitää ydinperhe yms. kivaa, mitä monilla ystävilläni on, mutta minulla meni toisin. Niin se vain on, ja se on hyväksyttävä (en väitä ettet olisi hyväksynyt). Elämässä on paljon muuta hyvää, joista onneksi löydän jo aitoa iloa. Eipä ole enää kiukuttelevaa miestä, saan tehdä mitä haluan, ainokaiseni on jo iso ja hyvää seuraa, kuitenkin mulla on paljon omaa aikaa, ehdin harrastaa, rahaa riittää meidän kahden käyttöön hyvin yms.