Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua estottomammaksi?

Vierailija
11.08.2015 |

Haluaisin olla rohkeampi sanomaan, ehdottamaan ja olemaan oma itseni. Silti on käsittämättömän vaikeaa olla silmät auki. En ole sinut vartaloni kanssa, vaikka tiedän että on niitä pahempiakin ja paljon.

Voiko tällaisesta opetella itsekseen eroon? En ole tällä hetkellä suhteessa eikä mitään irtojuttujakaan ole, mutta jos vielä joskus saan, haluaisin aloittaa reippaammin. Käytöksen muuttaminen myöhemmässä vaiheessa on osoittautunut liian suureksi haasteksi.

Onko kukaan onnistunut, vai kirjoitteleeko täällä vain jo luonnostaan avoimia ja estottomia ihmisiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se elämä siitä härskistyy ajan myötä. Panemaan vaan.

-Niksu

Vierailija
2/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut tässä kolmenkympin tienoilla olemaan estoton ja suora seksin suhteen. Kyllä sen voi siis myöhemminkin omaksua. Kuulostaa siltä, että avainasemassa on tuo oman vartalon hyväksyminen. Jos ei usko, että on haluttava, ei ole sitä. Jos ei rakasta omaa vartaloaan ja sen mahdollisuuksia, niin vaikea siitä on saada täyttä nautintoa.

Koskettele itseäsi. Monella tavalla, joka kohtaan, ole eri asennoissa ja eri paikoissa. Ihan konkreettisesti menet kontallesi lattialle, nojaat seiniin, mitä keksitkin. Sivele sääriä, kylkiä, puristele eri kohtia, rapsuttele ja painele. Pese suihkussa pitkään ja hartaasti kroppaa. Opit miltä kosketus tuntuu missäkin kohtaa, mistä pidät ja mikä tuntuu ikävältä tai ei miltään. Opit, millaiselta tuntuu olla itsessä.

Sitten voit sanoa ääneen itsekseni noita asioita. Saattaa tuntua hölmöltä, mutta on toiminut ainakin minulla :D Ihan vaan tokaiset "tykkään kun niskaa hivelee" tai "peppuani saa puristaa ronskisti". Tämä ihan siksi, että opit tuntemaan oman kroppasi, ei tarvitse olla mitään seksuaalista.

Masturboi paljon ja monilla tavoilla. Sama kuin edellisessä: opit mistä tykkäät, mistä et. Sano ääneen: "kiihotun kun mun pakaroita purraan". Siitä sitten voi vähitellen miettiä, miten toista voisi pyytää, kysellä ja kehottaa juttuihin. "Suutelisitko mun nilkkoja?" "Pidä kiinni mun polvesta." Ei ole sitten niin kova kynnys sanoa ääneen, kun läsnä on toinenkin ihminen.

Vastavuoroisesti voit miettiä, mikä toisen käytöksessä saisi sinut rohkaistumaan. Olisiko helpompi kertoa omia mieltymyksiä, jos niistä kysytään? Teet sitten niin sille toiselle. Kysyt, olisiko jotain erityistoiveita. Missä asennossa tykkäät olla, mihin haluat laueta. Heti alkuun kannattaa sanoa ihan ääneen sekin, että haluaisin voida puhua seksistä, mutta ujostuttaa, joten opetellaanko yhdessä. Eikä edes yrittäisi olla heti estoton, jos ei kerta sitä ole. Aitoudella pääsee pitkälle ja sydämelliset ihmiset ymmärtävät kyllä.

Seksissä on mukana koko itsetunto ja oman herkimmän osan jakaminen toisen ihmisen kanssa. Sitä kannattaa vaalia kaikin tavoin. Ylistää omaa sensuaalista puoltaan käyttämällä kivoja alusvaatteita (tämä vaikutti itsellä aivan huimasti!), syömällä herkullista ruokaa, käyttämällä hajuvesiä. Kaikkea aistinautintoihin liittyvää. Ympäristöön kukkia ja kynttilöitä, jos niistä tykkää. Tekemällä kaikkea sellaista, mistä itse pitää, koska kun ihminen on kotona omassa elämässä, niin se heijastuu kokonaisvaltaisesti itsetuntoonkin.

Toivottavasti oli jotain hyödyllisiä vinkkejä :) Mieluusti kuulisin itsekin näitä. On vielä matkaa taivallettavana kohti täyttyä kukoistustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa vielä sen verran, että oma asenne tilanteessa on kaiken lähtökohta. Jos vaikka toinen sanoo, että sulla on ihana vatsa, mutta itse on sitä mieltä, että ihan kamala röllykkä, niin uskoo vaan vakaasti sitä toista. Sen mielestä se vatsa on ihana. Siinä voi miettiä, että jaa, tuo tykkää pehmeistä kurveista, hmm nyt se silittää navan ympäriltä ja se tuntuu tältä. Oikeastaan aika kivalta... Ottaa vastaan hyväilyt ja sanat, koska ne ovat totta sille tekijälle. Heittäytyy rakastajan varaan ilman omia pinttymiä "virheistä".

Vierailija
4/4 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstään voi muuttaa tekemällä uudella tavalla. Toimit toisin, vaikka tunteet käskisi muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän