paino/pituus ja suhde omaan vartaloon
Kertokaahan paio/pituus ja suhteestanne vartaloonne. Mistä pidät siinä, mistä et. :)
Kommentit (21)
156 ja 51, olen ihan jees, vaikka mieluummin ottaisin ylimääräistä vatsanseudun sijaan vaikka pyllyyn tai rintoihin :) mutta kun jaksan pitää painon edes tässä niin olen ihan sopusuhtainen
166/56 ja olen oikeastaan aika tyytyväinen just näin. Tosin kaikki vaatteet eivät kyllä todellakaan imartele ja silloin tulee pieni nyyh olenpa lihava -olo. Mutta se niin riippuu vartalonmallista.
Olen 162/49 ja en suhtaudu hyvin vartalooni. Olen toipunut 2 vuoden ajan pikkuhiljaa syömishäiriöstä. Painoin alimmillaan 40 ja olin huonossa kunnossa. Hetki sitten painoin 52 ja olin siinä pitkään (ehkä kropan ihannepaino) mutta en kestänyt sitä ylimääräistä lantiolla ja reisissä. Koitan laihduttaa 46 siinä näytän kauneimmalta. Syömishäiriöstä ei koskaan parannu täysin. Se seuraa aina mukana. Raskasta kun en voi olla tyytyväinen. Muilla ihmisillä pidän kauniina paljon painavampiakin ihmisiä, enkä arvostele ketään painon perusteella. (ehkä ällöttää yli 120kg naiset ja miehet mutta en tuomitse) Miksi en voi olla armollinen itselleni, olen ankara ja pakko olla kontroll koko ajan. Olen viime aikoina ollut päiviä syömättä esim.tänään ja ei ole edes nälkä enää. Kroppa tottunut. Anteeksi romaani, kännykällä tulee vielä pötkönä. Olette kaikki ihania naisia painosta riippumatta ! :)
5, lue viimeinen lauseesi. Ääneen. Itsellesi. Tsemppiä! En tiedä syömishäiriöistä, mutta mt-ongelmista muuten kyllä. Toivoisin, että löydät rauhan tämän sinun ongelman kanssa. Olet paljon muutakin kuin lukema puntarissa tai vartalosi jokin poimu.
161cm ja 81 kg. Laihdutus menossa. Olen jojoilija painon suhteen. Vuosi sitten painoin 72 kg ja se on hyvä paino mulle ja tykkäsin vartalostani. Olen kiinteä kuitenkin vaikka painoa noin paljon eli nyt mahdun 40 koon vaatteisiin. Tavoitteena koko 38.
169cm/70kg. Kyllä tämän kropan kanssa elelee. Ongelmakohdat ovat sellaiset, mitä ei laihduttamalla (tai lihoamalla) saa muutettua (liian iso nenä ja vastaavasti liian pieni leuka).
6, minulle tuli ihan kyyneleet silmiin kommentistasi, kiitos sanoistasi! Toivon myös että löydän rauhan, maailmassa ja elämässä on niin paljon muutakin ! Minua ärsyttää tämä jatkuva painon vahtaaminen ja itsensä näännyttäminen. Olen paljon muutakin ja ajattelen muutakin mutta tää sairaus syö mun mieltä ja pakottaa mut olemaan syömättä ja nauttimaan nälästä. Olen sairastanut vuosia enemmän tai vähemmän. Voitin tämän sairauden jo kerran, en enää stressannut ja kontrolloinut, mutta se oli todella vaikeaa. Kumpa minä pystyisin vielä. Pääsisin ylös täältä kuilusta. Huudan mielessäni apua joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:07"]161cm ja 81 kg. Laihdutus menossa. Olen jojoilija painon suhteen. Vuosi sitten painoin 72 kg ja se on hyvä paino mulle ja tykkäsin vartalostani. Olen kiinteä kuitenkin vaikka painoa noin paljon eli nyt mahdun 40 koon vaatteisiin. Tavoitteena koko 38.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:07"]161cm ja 81 kg. Laihdutus menossa. Olen jojoilija painon suhteen. Vuosi sitten painoin 72 kg ja se on hyvä paino mulle ja tykkäsin vartalostani. Olen kiinteä kuitenkin vaikka painoa noin paljon eli nyt mahdun 40 koon vaatteisiin. Tavoitteena koko 38.
[/quote]
[/quote] vahingossa tuli ilman tekstiä ensin, pahoittelen ! Onnea laihdutukseen ja tavoitteesi kuulostaa hyvältä ! Pystyt siihen kyllä ja muista että paino ei määritä sinua ihmisenä. Ihana nainen isona tai pienempänä.
Olen 159cm pitkä, ja painan 46kg. En ole erittäin tyytyväinen, mutta en kroppaani vihaa. Haluaisin vatsasta vähän pois, ja vähän myös reisitä
169,5 ja 54. Olen aika tyytyväinen. Jos läski jakaantuisi mulla nätimmin, lihottaisin varmaan muutaman kilon. Mutta kun mulla lihominen alkaa vyötäröstä, niin näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:18"]169,5 ja 54. Olen aika tyytyväinen. Jos läski jakaantuisi mulla nätimmin, lihottaisin varmaan muutaman kilon. Mutta kun mulla lihominen alkaa vyötäröstä, niin näillä mennään.
[/quote] Olet ihan mun unelmamitoissa, olet kaunis. :) kaverit huolestuis saatanasti jos kysyisin heiltä. Olin niin huonossa jamassa aikasemmin kun sairaus vei. Mieheni on kyllä pahoillaan sanoistaan. Hän tajusi vasta myöhemmin kuinka arkaan paikkaan osui, ja koittaa nyt tyyliin väkisin syöttää kun huomaa minun laihtuneen jo. Näiissä lukemissa pienikin laihtuminen näkyy, oletko huomannut saman? 46 kg näyttää jo paljon laihemmalta kuin 49, kun taas 80kg ja 77 ei paljon eroa. Se kommentti ja mieheni halveksiva katse minua kohtaan vain nosti pinnalle taas kontrollin ja sirouden tarpeen. Näkymätöntä ei voi satuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:18"]169,5 ja 54. Olen aika tyytyväinen. Jos läski jakaantuisi mulla nätimmin, lihottaisin varmaan muutaman kilon. Mutta kun mulla lihominen alkaa vyötäröstä, niin näillä mennään.
[/quote] Olet ihan mun unelmamitoissa, olet kaunis. :) kaverit huolestuis saatanasti jos kysyisin heiltä. Olin niin huonossa jamassa aikasemmin kun sairaus vei. Mieheni on kyllä pahoillaan sanoistaan. Hän tajusi vasta myöhemmin kuinka arkaan paikkaan osui, ja koittaa nyt tyyliin väkisin syöttää kun huomaa minun laihtuneen jo. Näiissä lukemissa pienikin laihtuminen näkyy, oletko huomannut saman? 46 kg näyttää jo paljon laihemmalta kuin 49, kun taas 80kg ja 77 ei paljon eroa. Se kommentti ja mieheni halveksiva katse minua kohtaan vain nosti pinnalle taas kontrollin ja sirouden tarpeen. Näkymätöntä ei voi satuttaa.
[/quote] Niin ja siis 52 ja 49 on jo selkeästi hoikempi.
164/80 ylipainoa ollut koko ikäni ja nyt laihdutus menossa. Olet kyllä kieltämättä hyvin tyytyväinen itseeni koska noh mä oon aina ollu tämmöne
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:18"]169,5 ja 54. Olen aika tyytyväinen. Jos läski jakaantuisi mulla nätimmin, lihottaisin varmaan muutaman kilon. Mutta kun mulla lihominen alkaa vyötäröstä, niin näillä mennään.
[/quote] Hei tää tuli ihan väärään keskusteluun !!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:18"]169,5 ja 54. Olen aika tyytyväinen. Jos läski jakaantuisi mulla nätimmin, lihottaisin varmaan muutaman kilon. Mutta kun mulla lihominen alkaa vyötäröstä, niin näillä mennään.
[/quote] Hei tää tuli ihan väärään keskusteluun !!
[/quote] Ja ihan väärään kommenttiin :D en tiiä mtä tää puhelin sekoilee. Lainasin toisessa keskustelussa tekstiä 46kg mimmiltä ja siihen toi vastaus.. Sorry :D
160/59
Oon melko tyytyväinen. Hartiat ja lantio on hyvin tasapainossa ja vyötärö kapea, siis aika tiimalasi. En näytä läskiltä, mutta jonkin verran voisi kiinteyttää. Ehkä eniten ärsyttää se kuinka helposti vatsa turpoaa, koska ilman turpoamista se olisi aika litteä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:34"]164/80 ylipainoa ollut koko ikäni ja nyt laihdutus menossa. Olet kyllä kieltämättä hyvin tyytyväinen itseeni koska noh mä oon aina ollu tämmöne
[/quote] tsemppiä laihdutukseen. Hyvä että osaat arvostaa ihanaa kehoasi ylipainosta huolimatta. Se kun ei sinua ihmisenä määritä ja tärkeintä on tuntea olonsa kotoisaksi ja arvokkaaksi omassa kehossaan.
60kg 163cm, minulla ei ole erityistä mielipidettä kropastani; ihan kiva, paitsi että rasva kertyy vatsaan ja se on miinus, tulee pömppövatsa. Mutta eipä tuokaan enää tässä iässä (42) haittaa. Saa sen vielä piiloon :)