Presidentti lietsoo rauhallisuutta telkkarissa!
Kommentit (41)
Presidentti öyhöttää rauhallisuudesta!
Presidentti voisi itse olla hieman vähemmän rauhallinen ja kerrankin tehdä jotain konkreettista Suomen turvallisuuden eteen, kuten vaikkapa hakea NATOjäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Presidentti voisi itse olla hieman vähemmän rauhallinen ja kerrankin tehdä jotain konkreettista Suomen turvallisuuden eteen, kuten vaikkapa hakea NATOjäsenyyttä.
Harmi kun Suomessa presidentillä ei ole sellaisia valtuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Teepä meille palvelus ja kaiva Suomen perustuslaista se kohta, jossa lukee, että presidentti voi hakea Suomelle Nato-jäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelen niin, että presidentti voisi olla rauhallinen ja samalla hakea Nato-jäsenyyttä. :)
Vierailija kirjoitti:
PETTYMYS ❗
HIRVEÄ PETTYMYS!
Kertakaikkiaan uuvuttavan saman toistoa ja toistoa !
KANSA HALUAA NATOON !
Jos ei siihen Suomen Hallitus liitä Suomea, on turha tulla niitä korulauseita lausumaan joka viikko.
Seuraavat EDUSKUNTA vaalit vie KOKOOMUKSEN RYTINÄLLÄ VOITOON !
SDP , Vasemmisto, Vihreät Perussuomalaiset jäävät RUIKUTTAMAAN ! Samoin osa Keskutapuoluetta .
Heidän kannatuksen putoaa alle 10 % !
HYVÄ NIIN !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä meille palvelus ja kaiva Suomen perustuslaista se kohta, jossa lukee, että presidentti voi hakea Suomelle Nato-jäsenyyttä.
"johtaa Suomen ulkopolitiikkaa"
Ehkäpä puhelu psykopaatille auttaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä puhelu psykopaatille auttaa
Kysyyköhän Niinistö Putinilta ensin, että moi, ookko pahassa paikassa? Joudakko jutteleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaa ja päättää yksinään eivät ole synonyymeja.
Trallallaa. Kuinka kauan vielä kuulemme näitä lakikirja ja muita ympäripyöreitä jaaritteluja. Kansa haluaa Natoon heti että täällä uskaltaa elää ja asua. Mikä siinä ei mene ymmärrykseen.
Nyt sitten lähti Porvooseen treeneihin. Kiitos ei mistään.
En hyväksy sitä, että valtiomme avaa keskusteluyhteiden raakalaismaisen ja sotarikoksia tekevän paskavaltion kanssa. Tässä ei ole enää mitään diplomaattista saavutettavaa eikä ole koskaan ollutkaan. Mitä tapahtui sille naamion tippumis jutulle? Se oli naulan kantaan.
Kyllä kuulumme EU:hun mutta se ei ole sotilasliitto. Pitääkö Herra presidentti meitä tyhmänä. Kansa ei halua nyt EU:hun vaan NATOON. Meitä pressa jallittaa ja vielä nauraa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes kaivaa perustuslaista. Tässä juttu aiheesta, presidentti ei sitä todellakaan päätä vaan edsukunnan enemmistö, mutta yksinkertainen enemmistö mahdollisesti riittää.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008649657.html
Sitten pitää vie saada Nato hyväksymään liittyminen, ja se onkin kokonaan toinen juttu. Myöskään se ei ole Suomen presidentin päätösvallassa.
Monet poliitikot on halunneet uskoa rauhanomaiseen rinnakkaiseloon Venäjän kanssa. Että mentäisiin hissukseen YYA-hengessä eikä Venäjä suuttuisi.
Etenkin vasemmistossa kova kolaus kun näin ei olekaan vaan kaikkien ollut pakko tämä suomettumisen luoma harha. Itsekin äänestänyt vasemmistoa mutta ulkopolitiikassa ollut aina Natoon liittymisen kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Monet poliitikot on halunneet uskoa rauhanomaiseen rinnakkaiseloon Venäjän kanssa. Että mentäisiin hissukseen YYA-hengessä eikä Venäjä suuttuisi.
Etenkin vasemmistossa kova kolaus kun näin ei olekaan vaan kaikkien ollut pakko tämä suomettumisen luoma harha. Itsekin äänestänyt vasemmistoa mutta ulkopolitiikassa ollut aina Natoon liittymisen kannalla.
harha myöntää siis, 17 täydentää
Pressa pelaa aikaa. Ei halua että liitytään Natoon sen virkakaudella, jättää ongelman seuraavalle. Läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Näille poliitikoille ei ole mennyt muistio perille että itänaapuri on muuttunut täysveriseksi fasistiseksi diktatuuriksi joka hakee lisää elintilaa ja vaikutuspiiriä.
On tehtävä nyt jotain konkreettista. Sanahöpöksellä ei nyt kansa rauhoitu.
Ruotsi yhtä tyhmä. Pääministeri siellä mokailee.
:D