Asun Kontulassa ja hain juuri pizzan lähikapakasta, kysyttävää?
Kommentit (16)
Asun Etu-Töölössä ja hain just falafel-aterian. RÖYH. Ei kysyttävää, hyvää ruokahalua vain.
Oliko karvoja? Entä itse vatkattua proteiinia taikinassa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:04"]Mikä pizza?
[/quote]
Tonnikala. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:06"]Mistä kapakasta saa pitsaa?
[/quote]
Tosta mun lähikapakasta. Vähän iteki ihmettelin, mutta hyvin toimii konsepti. Ap
Hei täällä myös toinen Kontulassa asuva!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:07"]Ootko suvakki/mamupatja?
[/quote]
En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä maahanmuuttajan kanssa. En myöskään ole kovaan ääneen puolustanut maahanmuuttajien oikeuksia. Mutta varmaan kuitenkin palstapersut luokittelevat mut noihin. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:07"]Oliko karvoja? Entä itse vatkattua proteiinia taikinassa?
[/quote]
En ainakaan huomannut :D Eihän olis mitään ideaa tehdä tarkoituksella pizzaa, jota asiakas ei halua ostaa uudestaan. Ap
Annatko römpsää AV-miehelle?
T: AV-mies
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:12"]Annatko römpsää AV-miehelle?
T: AV-mies
[/quote]
En. Mun libido ja ylipäätään minkäänlainen kiinnostus muihin ihmisiin on hukassa. Mutta kiitos tarjouksesta. Eikä mulla ole römpsä vaan nätti pillu. Ap
Kontulassa on vaa paskoja pizzoja ja mamupatjoja vaikka tahtomatta
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:06"]Mistä kapakasta saa pitsaa? [/quote] Tosta mun lähikapakasta. Vähän iteki ihmettelin, mutta hyvin toimii konsepti. Ap
[/quote]
Joo, mut mikä se niistä on?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:04"]Mikä pizza? [/quote] Tonnikala. Ap
[/quote]
Yyhh... ei minun lempparini.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:06"]Mistä kapakasta saa pitsaa? [/quote] Tosta mun lähikapakasta. Vähän iteki ihmettelin, mutta hyvin toimii konsepti. Ap
[/quote]
Joo, mut mikä se niistä on?
[/quote]
En halua sanoa, koska siellä käy niin vähän asiakkaita ruokaa hakemassa. En halua, että mut tunnistetaan. Enkä kylläkään edes tiedä paikan nimeä. Kunhan marssin sisään ja totesin että "jaahas, täältä saa pizzaa". Ap
Mikä pizza?