Mitat 167/55 - mies "niin huolissaan" syömisistäni
Olen ihan normaalikokoinen enkä yhtään huolestuttavassa kunnossa mielestäni painon suhteen. Mutta kun on tämä masennus niin on se kiva kun toinen tarkkailee ruokailujani. Olen kyllä laihtunut, mutta siitä on jo aikaa ja paino nyt menee luonnollisesti häränpersettä kun joskus ei vaan jaksa syödä.
Mulla olisi muutakin mietittävää ja nyt ei huvita tulla edes kotiin kun heti kysytään, oletkos syönyt ja mitä ja kuinka paljon.
Kommentit (7)
Mä luulin että mies on huolissaan että olet muka lihava. Eihän tuossa noinpäin mitään vikaa ole, saakin olla huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:52"]Sama täällä. Mitat vaan vähän eri. En tosin ole laihtunut vaan ollut tämän kokoinen pidempään. Silti mies kyselee koko ajan ja en jaksa raportoida..
[/quote]
Mitä olet sitten vastannut? Olen joskus ollut ihan tosissaankin laiha laiha, jotenkin ei liity yhtään itse painoon se, kuinka paljon omassa kodissa kytätään. Ap
Täälläkin sama juttu. Sanon kyllä miehelle, ettei tarvitsd huolehtia, kyllä mä syön.
Painan tosin 48kg.
Hyvä että huolehtii. Ei se nälkiintyminen ja sitä myöten ravintoaineiden puute ainakaan sitä masennusta paranna.. mutta eihän masentunut nyt tietenkään näe muuta ku negatiivista jokaasiassa.
Yritä arvostaa.
Minut lähetettiin ravitsemusterapeutille vaikka olen normaalipainoinen, enkä vieläkään tiedä kuka oli sanonut koulumme terkkarille että minulla muka olisi syömishäiriö. Kiva alku lukiolle toki (viime vuonna siis tämä episodi). 160 cm ja 45 kg.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:52"]Sama täällä. Mitat vaan vähän eri. En tosin ole laihtunut vaan ollut tämän kokoinen pidempään. Silti mies kyselee koko ajan ja en jaksa raportoida..
[/quote]
Mitä olet sitten vastannut? Olen joskus ollut ihan tosissaankin laiha laiha, jotenkin ei liity yhtään itse painoon se, kuinka paljon omassa kodissa kytätään. Ap
[/quote]
Olen yleensä todennut vain asian olevan kunnossa. Riitahan siitä tulee kun en aina suostu kertomaan.
Sama täällä. Mitat vaan vähän eri. En tosin ole laihtunut vaan ollut tämän kokoinen pidempään. Silti mies kyselee koko ajan ja en jaksa raportoida..