Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten irtosuhteissa jotain vikaa?

Vierailija
10.08.2015 |

Moi! Seksi on kivaa ja siitä saa mielestäni nauttia vastuullisesti kenen kanssa huvittaa. Jotkut ovat sitä mieltä, että siinä on jotain väärää. En ymmärrä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInustakin seksi on/olisi kivaa ja siitä saavat kaikki aikuiset ihmiset keskenään nauttia, ilman että ketään vahingoitetaan tai loukataan. Uskon, että seksistä nauttivien naisten ivailu tulee USA:sta, jossa ollaan paljon Pohjoismaita konservatiivisempia, noin yleisesti ottaen. Ja kyseessä on patriarkaatin uusi tuleminen, naiset yritetään taas kerran saada sinne nyrkin ja hellan väliin. -Osa naisistakin, miehiä miellyttääkseen nielaisee kaikki nämä polkupyörät, lutkailut ja vaimoainekset, mutta niinhän kuulemma vanhat naiset ylläpitävät tyttöjen ympärileikkaustraditiota Afrikassa. Silti en usko, että loppumattomiin voi ihmisiä pakottaa heille sopimattomiin muotteihin. Tytöt, ( ja pojat) kouluttautukaa itsenäisiksi ja kohdelkaa ihmisiä niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan.

Toivoo vanha akka

Vierailija
2/16 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sanottu, kiitos
t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vanha akka myös ja olen sitä mieltä että meillä pian 40v saman kanssa olleilla ei todellakaan ole väliä jos seikkailemme mutta se onkin sitten toinen asia löytyykö seikkailunhaluista miestä ja mistä suurinpiirtein omanikäisen löytää? Nuorempikin kävisi mutta olen sen verran häveliäs hieman rupsahtaneesta vartalostani että en halua. Oikeastaan mitä väliä kun pimperoinen toimii mutta niin se nyt on.

Vierailija
4/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:35"]

Moi! Seksi on kivaa ja siitä saa mielestäni nauttia vastuullisesti kenen kanssa huvittaa. Jotkut ovat sitä mieltä, että siinä on jotain väärää. En ymmärrä.

[/quote]

Anna mennä vaan äläkä mieti joutavia. ;)

-Niksu

Vierailija
5/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hutsu

Vierailija
6/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy seikkailija.. ;-)

Vierailija
7/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten niin mitään vikaa.

N32v

Vierailija
8/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi rouva on ERITTÄIN hyvä ja varma salarakas. Ei tule raskaaksi vahingossakaan . Ei vaadi sitoutumista. Ei ole mustasukkainen. On siis super hyvää salaista seksiseuraa!
- kokeiltu on ja hyväksi todettu

Vierailija
9/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Niin kauan kuin ollaan vastuuntuntoisia eli suojauksesta pidetään huoli ja ketään ei satuteta (pettämisjutut tai perheellisiin sekaantuminen on vähän moraalin harmaalla alueella). Olen itse vielä nuori mies ja tässäkin juuri sanon että mielestäni siinä ei ole mitään vikaa koska ymmärrän vallitsevien tuplastandardien tyhmyyden, mutta välillä hetkittäisesti mullekin tulee tilanteita joissa luen tai kuulen jostain naisesta joka harrastaa irtosuhteita niin paljon että kaadettujen miesten lukumäärä on kolminumeroinen ja ajattelen että "lutka" tms. Eli vaikka tiedostan nämä asiat niin mullakin vielä matkaa päästä täysin siihen mielentilaan jossa en tuomitse.

M26

Vierailija
10/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ymmärrän 26 vuotiasta. Sen ikäisen pitääkin olla uskollinen ja himoita ainoastaan puolisoaan. Niin minäkin olin sen ikäisenä ja se on oikein. Puoliso ja lapset ovat tärkeimmät asiat. Mutta..... Minun ikäiseni pitäisi saada maistaa vierasta ja seikkailla . Nuoruus on takanapäin ja en totisesti nuoruutta haikaile vaan ilmeisesti haen rohkeutta olla hieman kevytmielinen sillä ainoastaan yhden miehen kanssa olen rakastellut ja uskollinen ollut. Nyt vain on pieni pulma matkassa...halut hyrrää mutta se helkutin epävarmuus ja kainous mitä poden. Ei omatunto soimaa tippaakaan vaan nämä muut ulkoiset seikat. Ehkä pari rohkaisuryyppyä ja menoksi...? En nyt vielä mikään kurtturuusu ole. Tosin hieman pyöreä mutta pilkettä silmäkulmassa. Ja mikä tärkeää. Pimperoinen toimii. Ehkä paremmin kuin järki :D.

Vierailija
11/16 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tässäkin asiassa ole kyse sosiaalisesta kontrollista. eli ei tosiaan ole mitään pahaa, niin kauan kuin syyt ovat oikeat ja halu molemminpuoleista. olen itse nuori nainen ja onhan noita ihania seikkailuita ollut. olen onnellinen, että olen voinut heittäytyä irtosuhteisiinkiin ihanien kumppanien kanssa. seksi on osa elämää!

Vierailija
12/16 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa. Menoksi vain. Ei ole keneltäkään pois jos varttuneemmatkin naiset ja miehet hairahtuvat. Anna mennä vaan! :)

Vierailija
13/16 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 17:11"]

Vanhempi rouva on ERITTÄIN hyvä ja varma salarakas. Ei tule raskaaksi vahingossakaan . Ei vaadi sitoutumista. Ei ole mustasukkainen. On siis super hyvää salaista seksiseuraa! - kokeiltu on ja hyväksi todettu

[/quote]

unohdit mainita: ei tarvitse opetusta, itsekin nautinnonhaluinen

Vierailija
14/16 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi ja nauti seksistä. Keneltä se olisi pois. Tuomitseminen ja kateus ja epävarmuus taitavat kulkea käsi-kädessä.

Vierailija
15/16 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:01"]

Juu ymmärrän 26 vuotiasta. Sen ikäisen pitääkin olla uskollinen ja himoita ainoastaan puolisoaan. Niin minäkin olin sen ikäisenä ja se on oikein. Puoliso ja lapset ovat tärkeimmät asiat. Mutta..... Minun ikäiseni pitäisi saada maistaa vierasta ja seikkailla . Nuoruus on takanapäin ja en totisesti nuoruutta haikaile vaan ilmeisesti haen rohkeutta olla hieman kevytmielinen sillä ainoastaan yhden miehen kanssa olen rakastellut ja uskollinen ollut. Nyt vain on pieni pulma matkassa...halut hyrrää mutta se helkutin epävarmuus ja kainous mitä poden. Ei omatunto soimaa tippaakaan vaan nämä muut ulkoiset seikat. Ehkä pari rohkaisuryyppyä ja menoksi...? En nyt vielä mikään kurtturuusu ole. Tosin hieman pyöreä mutta pilkettä silmäkulmassa. Ja mikä tärkeää. Pimperoinen toimii. Ehkä paremmin kuin järki :D.

[/quote]

Kyllä uskottomuus on väärin kaikissa ikäluokissa!

Vierailija
16/16 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi hiivahuoraa, joka on antanut yli kymmenen miehen uittaa kalujaan sisällään, etenkään ilman kumia. Löysä vittu ei ole koskaan hyvä asia. Yhden miehen naisena pillu ei sen sijaan löysty vaan kiristyy.