Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupoissa ärsyttää se, että...

Vierailija
10.08.2015 |

Väärän tuotteen kohdalle on hämäävästi laitettu jonkun halvemman samankaltaisen tuotteen hintalappu. Esim. Prismassa tänään: vadelma (Suomi) 2,15 €. Ympärillä oli paljon ihmisiä pyörimässä ja nappasin siitä pari rasiaa todella halpoja vattuja sen kummemmin katsomatta, olivatko ne juuri nämä vadelmat, jotka olivat halpoja. Jo kassajonossa aloin miettiä, että jotain mätää tässä on. Eivät mitkään vadelmat maksa noin vähän ellei kyseessä ole 100 g rasia. Ne maksoivat sitten 4,50 rasia. Olin siis oikeassa. Taas oli hämäävästi väärä hintalappu väärän tuotteen kohdalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on aivan jatkuvasti eri kaupoissa. Aina ei ole edes hintaa näkyvilläkään tai se on väärässä paikassa. Tarkkana saa olla kassalla varsinkin tarjousten kanssa.

Vierailija
2/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen täytyisi muistuttaa hyllyttäjiä siitä enemmän. Ei sitä ole tehty tarkoituksella. Tuotteita on vain hyllytetty eri tavalla, mutta lappuja ei ole siirretty. Mua kans jurppii, kun työkaverit tekee niin. Sitte saan kuraa asiakkailta, kun en itse ole huomannut sitä. Onneksi meillä lapuissa on kuitenkin ihan selvät nimet. Kauppa on niin pieni, ettei ole monenlaisia mansikoita ym. Ei oikeastaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:33"]

Väärän tuotteen kohdalle on hämäävästi laitettu jonkun halvemman samankaltaisen tuotteen hintalappu. Esim. Prismassa tänään: vadelma (Suomi) 2,15 €. Ympärillä oli paljon ihmisiä pyörimässä ja nappasin siitä pari rasiaa todella halpoja vattuja sen kummemmin katsomatta, olivatko ne juuri nämä vadelmat, jotka olivat halpoja. Jo kassajonossa aloin miettiä, että jotain mätää tässä on. Eivät mitkään vadelmat maksa noin vähän ellei kyseessä ole 100 g rasia. Ne maksoivat sitten 4,50 rasia. Olin siis oikeassa. Taas oli hämäävästi väärä hintalappu väärän tuotteen kohdalla.

[/quote]

Niin? Oma on mokasi. Vai onko sun mielestäsi kaikki maitopurkitkin samanhintaisia, kunhan katsot jostain tuotteesta hinnan ja otat sen enempää tarkistelematta?