Söin yhden kananmunan aamupalaksi, tällä pärjään 12.00 asti
Kommentit (42)
Minä en syö aamupalaa enkä lounasta. Pärjään hyvin. Syön vain päivällisen ja iltapalan. Tämä sopii omalle kropalle hyvin.
Mä söin aamulla pari ruisleipää, makkaraa, juustoa. Illalla syön samaa. Päivällä lihis 2 nakilla. Päivälliseksi puolikas rustica pizza. Noilla varmaan pärjään tän päivän.
Söin minihiilari leipää 1 siivun oivariinilla ja juustolla. Lounaaksi ruisleipäsiivu samoilla päällisillä ja omena.
Näillä selviää 4-5 saakka hyvin.
Nämä asiat onkin hyvä jakaa koko kansalle.
Kiinnostavia juttuja.
Kerrotko vielä, oletko jo käynyt aamukakalla? Millainen tuli?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kiitos tiedosta.
Minäpä join juuri kupillisen kahvia. Kohta menen P**kalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt edes sen kananmunan? Kyllä kai nyt normaali aikuinen pärjää puoleenpäivään asti syömättäkin ihan hyvin? Ainakin minä pärjään.
Minäkän en syö mitään aamupalaa,mutta en lähdekän töihin.Pärjään hyvin syömättäpuolen päivään.Energia kun ei kulu istuessa ja lukiessa näitä juttuja ajan kuluksi,soffa perunana..
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat onkin hyvä jakaa koko kansalle.
Kiinnostavia juttuja.
Kerrotko vielä, oletko jo käynyt aamukakalla? Millainen tuli?
Aamulla minulla ei tule koskaan paskaa, ei välttämättä edes joka päivä. Yleensä paskannan joka toinen päivä ja se rysähtää yleensä illan suussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt edes sen kananmunan? Kyllä kai nyt normaali aikuinen pärjää puoleenpäivään asti syömättäkin ihan hyvin? Ainakin minä pärjään.
Jotain proteiinipitoista oli otettava ennen töitä. Kun pääsen kotiin, syön sitä puuroa. Ja hedelmän. Iltapäivällä sitten wokkia täysjyvä riisillä, linsseillä ja vihanneksilla. Olen kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap syö lounaalla puuroa?
Miksi ei? En ole ap, mutta itsekin syön aina aamuvuorossa lounaalla puuron+marjoja. 11-12 välillä ei jaksa mitään raskasta ja pitää hyvin nälkää sinne asti että pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjään kokonaan ilman ruokaa, kyllä pitäis muidenkin pärjätä. Saan energiani ympärillä olevasta kosmisesta energiasta, auringosta, sähkölaitteiden säteilystä, muiden ihmisten puheensorinasta, ja lumen alta paljastuvista koirankakkakikkareista.
Peace and love!
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla sen munan ostit sitten??
Mistä kuvittelet että olen köyhä? Aika huonosti saa asiat olla jos ei kananmuniin ole varaa, ostan eettisesti tuotettuja munia suoraan kanalasta koska omia ei enää ole. Ap
Miten voitte olla kateellisia siitä että pärjään yhdellä munalla 5 tuntia? Ap
En syönyt mitään tänäkään aamuna, näin pärjään hyvin kahteentoista asti, tarvittaessa vaikka iltaan. Entäs sitten?