Ärsyttää koiranomistajat!
Itsekästä jättää ulosteet kadunvarteen ja virtsattaa eläimet mihin sattuu!
Kommentit (15)
Itseänikin ärsyttää moni asia. Se on harmillista.
Heitän kakkapussin sun naamaan jos mulle sanot
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:31"]
Itsekästä jättää ulosteet kadunvarteen ja virtsattaa eläimet mihin sattuu!
[/quote]
Mä tuon ne tänään sun roskiksees!
Luuleeko ap oikeesti et joku viittii kävellä 10 km:n kilsan lenkin 25:n asteen helteessä kakkapussi kädessä?
Entäs ap oravat ja jänöjussit? Puhumattakaan kaloista, ne ulostaa sun uimaveteen.
Toisten postilaatikon varteen/pihaan kusettaminen ärsyttää toki, mutta oikeastaan minne muualle nurmialueelle tahansa ei. Se on kuitenki vaan kusta joka imeyyy ja kuivuu.
Entäs humalaiset jotka kusee tasan yhtäpaljon minne sattuu?
No koirankakat on onneksi useimmiten kohtuullisen pieniä, ajattele kuinka järkyttävää se on että karhut paskoo mihin sattuu!
Ihan ihmisetkin ne paskovat ja kusevat joka paikkaan.
Helsingin keskustassa on vessa, joka oli ainakin viime kesänä paskassa kattoa myöten. Eläimet sentään vain tekevät tarpeensa ja yrittävät vielä peittää sen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:40"]
Luuleeko ap oikeesti et joku viittii kävellä 10 km:n kilsan lenkin 25:n asteen helteessä kakkapussi kädessä?
[/quote]
Jos lenkkeilee 10km niin ettei ole yhtäkään roskista matkan varrella niin taitaa olla niin peräkorpea muutenkin että ne pökäleet voi vaikka tikulla huitoa vähän puskempaan. :D Asun kaupungin keskustan nurkilla ja joskus saa kulkea yli kilsankin ettei roskista tule vastaan ja kyllä kannan ne koiran kakat vaikka kotiin asti siinä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Joo, roskiksia saisi olla tieheämmässä. Ehkä myös tupakoitsijat ja karkinsyöjätkin saisivat laitettua roskansa niihin, jos niitä olisi tiuhemmassa.
Aiemmin korjasin jätökset. Nyt jätän ne siihen, mihin sattuu, koska Suomessa ei kannateta suomalaisia. Roskat ja paskat olkoon missä vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:49"]Aiemmin korjasin jätökset. Nyt jätän ne siihen, mihin sattuu, koska Suomessa ei kannateta suomalaisia. Roskat ja paskat olkoon missä vaan.
[/quote]
Haha XD paras
Hankittiin tässä vähän aikaa sitten uusi koira ja olen ollut yllättynyt miten hyivn ihmiset kerää nykyään koiriensa jätökset. Itse yritän suunnitellla lenkit niin että kakkapaika löytyisi johonkin metsikköön. Kakkapussi on mukana eikä sitä yleensä tarvita, mutta yleensä otan tosiaan vain yhden pussin varalle. Ehkä joskus käy niin että olisi tarvinnut kaksi.
Jaa