Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisen kanssa aina ongelmia

Vierailija
10.08.2015 |

Minulla on jatkuvasti esikoisen kanssa ongelmia. Emme tule koskaan toimeen niin että olisimme päivääkään riitelemättä. Nyt hänellä on yksi tieto millä kiristää minua ja on todella vittumainen minua kohtaan.

Olen useasti toivonut että häntä ei olisi. Kuopus on aivan ihana ja ei lainkaan kiukuttele minulle niin kuin tämä esikoinen. Tiedän, murkkuikä alkanut, mutta silti. Hän on saanut raivonpartaalle minut jo vauva-aikoina kun ei nukkunut.

Nyt en saa koskea hänen puhelimeensa, tietokoneeseensa ja tarkastaa mitä hän tekee(14v), mutta hän kölppää kaikki minun tavarat, puhelimet, tietokoneet jne. En tiedä mitä pitäisi tehdä. En jaksaisi katsoa vielä montaa vuotta tuota touhua.

Häntä kiusataan ja syrjitään koulussa paljon ja olen koittanut aina suojella ja puolustaa, mutta nyt tämän jälkeen minua ei enää kiinnosta. Minua oksettaa jo pelkkä esikoisen näkeminen. Hän muutenkin syyttää aina minua kaikesta...vaikka syy ei tosiaan olisi minun, mutta minun syyksi kuitenkin sen laittaa. Sitten hetkenpäästä on kuitenkin mielinkielin edessä kun tarvitsee jotain palveluja/ostamista jne.

Onko kellään tälläistä teinien kanssa? Miten tuon ikäiseltä saisi käytöksen muuttumaan vielä?

Mä olen ainakin ihan puhki tälläseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se teini tietää susta sellaista, että voi sua sillä kiristää?

Tollanen valtataistelu pitää saada heti poikki, ja vaikka perheneuvolasta apua jotta teidän välit eivät mene lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä