Onko joku pielessä, jos crp on 13, b- leukosyytit 10,6 ja c -reaktiivinen proteiini 13
Vitearvot leukosyyteille on 8,2 ja c-reaktiiviselle 5.
Lääkäri vähätteli oireita ja käski palaamaan töihin, verikoetulokset eivät olleet silloin vielä tulleet..
Kommentit (24)
crp=c-reaktiivinen proteiini.
Jotain pientä virusinfektiota kenties.
Voi olla syöpäkin. Kannattaisi katsoa myös cea-arvo.
Lievä flunssa tmv virustulehdus. Toki oireet voi olla ärsyttävät.
Itsellä crp oli influenssassa yli 20, ja alkuvaiheen keuhkokuumeessa ja munuaistulehduksessa n. 60. Nämäkin on vielä kohtuullisia lukuja, pahassa tulehduksessa menee yli sadan.
No ei tietenkään töihin jos olo on huono. Törppö lääkäri.
elinaika odote 12 tuntia. nyt uutta kysymystä vauvaan, esim mistä saisi arkun halvalla tai voiko papille maksaa pimeänä vrt. fingerpori papin viimeinen voitelu.
Vierailija kirjoitti:
sinä olet paremmin tietoinen vaikka et ole potilasta nähnytkään. sinun potilaasi kertoi jutun ja sinä syytät lääkäriä virheestä, mene nurkkaan ja laita aasinhattu päähäsi.
Millaisia oireita sinulla on?
En olisi noista arvoista huolissani.
valelääkäri
Pieni virustauti voi nostaa vähän crp:ta. Miksi verikokeet otettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mene toiselle lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
valelääkäri
Väsymystä, etenkin iltaisin. En tahdo pysyä hereillä. Sydämen muljahteluja ja yleiskunnon laskua. Olen puolikuollut töiden jälkeen ja viikonloput vain nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valelääkäri
Väsymystä, etenkin iltaisin. En tahdo pysyä hereillä. Sydämen muljahteluja ja yleiskunnon laskua. Olen puolikuollut töiden jälkeen ja viikonloput vain nukun.
Masennus?
Vierailija kirjoitti:
Pieni virustauti voi nostaa vähän crp:ta. Miksi verikokeet otettiin.
Onko ”pienessä virustaudissa” ok mennä muka töihin?
Ohis
Ehdottomasti kannattaa kysellä Vauvan keskustelupalstalla iltakymmeneltä!
Tuollaiseksi se on melkein mennyt. Sanotaan, että tohtori soittaa ja kun soittoa ei kuulu ja soitat kysyäksesi tuloksia niin mitäh, täällähän on arvot tapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valelääkäri
Kuulostaa anemialta. Koska sinulta on viimeksi tsekattu hemoglobiini? Ferritiiniarvokin olisi syytä tarkistaa. Myös kilpirauhasen toiminta.
Normaalin rajoissa. Kontrolli kahden viikon päästä. Jos arvot samaa luokkaa niin ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valelääkäri
Ootko ottanut koronarokotteet? Toi sydämen muljahtelu kiinnitti huomion.
Tulehdus jossain?