Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen puoli yhdeksän uutiset ja Antti Kuronen raportti

Vierailija
09.03.2022 |

Nyt alkoi sitten itku. Se nainenkin joka itki kuollutta miestään.. venäläiset ampui "vähän" ohi.

Ei tässä ole mitään järkeä. Ihmisiä kuolee aivan järjettömän sodan takia.

Nyt noi kuvat venäjälle! Jos itse näkisin jotain tuollaista meidän hallituksen toimesta en kestäisi, vaatisin niiden eliminaatiota/ vankilatuomiota välittömästi

😢😢😢

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi oli tähän mennessä koskettavin.

En ihmettele,että haluavat ilmatilan sulkua

Vierailija
2/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ilmatila muka noin vain suljettaisiin?

Sinnehän tulisi täysi ilmasota päälle sitten Venäjän ja Nato-koneiden välille ja sen jälkeen se koko homma eskaloituisi ties mininkä mittasuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähempänä kriisit on ja mitä enemmän ne koskee länsimaalaisia (valkoihoisia), sen varmemmin itkettää. Milloin viimeksi olet itkenyt Somalian järkyttäviä oloja, jatkuvaa sissisotaa ja suurta nälänhätää ja kuivuutta?

Vierailija
4/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on kuollut järjettömissä sodissa järjettömän paljon ihan läpi historian. Ja myös 2000-luvulla ennen Ukrainaakin. Ihan syyttömiä ihmisiä. Monet ei ilmeisesti tajua sodan realismia ennen kuin se tapahtuu jossain Euroopassa ja sen näkee telkkarista.

Vierailija
5/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on kuollut järjettömissä sodissa järjettömän paljon ihan läpi historian. Ja myös 2000-luvulla ennen Ukrainaakin. Ihan syyttömiä ihmisiä. Monet ei ilmeisesti tajua sodan realismia ennen kuin se tapahtuu jossain Euroopassa ja sen näkee telkkarista.

Oho, en tiennytkään..

Tiesin. On se järkyttävää kun ei tällaista osaa ajatella tänne näinä päivinä.

Ei se tee tästä yhtään vähempää traagista.

Vierailija
6/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Ylen viimeinen joku

Vierailija
7/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnehän tulisi täysi ilmasota päälle sitten Venäjän ja Nato-koneiden välille ja sen jälkeen se koko homma eskaloituisi ties mininkä mittasuhteisiin.

...niin,mutta en IHMETTELE! Miettii hetkenkin sitä hetkeä,kun oma maa on täydessä sodassa ja rakkaita ihmisiä/ naapureita kuolee silmien edessä. Kuvittelee itsensä edes jotenkin siihen tilanteeseen.

Vierailija
8/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat uutistenlukijalle, oli selvästi hänellekin kova paikka - liikutuksen aisti selvästi.

Vierailija
9/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, en tiennytkään..

"olen nainen joten minua ei luonnollisesti kiinnosta mikään muu kuin oma perse ja oma lapsi. sotaa karkuun, mies jää ja uusi tilalle uudesta maasta!"

Vierailija
10/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni on liikuttanut eniten jostain syystä Itä-Aasian tsunami tapaninpäivänä 2004 ja Japanin maanjäristys+tsunami 2011.

Tai sanotaanko, että noita pystyin seuraamaan ja ajattelemaan.

Afrikan kärsimystä en pysyt ajattelemaan, ja jos ajattelen, niin itken.

Varmaan viimeksi eilen itkin, kun tuli yhteisvastuukeräyksen mainos/skuuppi. Tänään vaihdoin kanavaa, kun näin, että se on tulossa.

Evakkojen lapsenlapsi olen.

Vierailija
11/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lähempänä kriisit on ja mitä enemmän ne koskee länsimaalaisia (valkoihoisia), sen varmemmin itkettää. Milloin viimeksi olet itkenyt Somalian järkyttäviä oloja, jatkuvaa sissisotaa ja suurta nälänhätää ja kuivuutta?

Oho, karhu omalla takapihalla huolettaa enemmän kuin karhu 50 kilsan päässä. Ihmeellistä.

Vierailija
12/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, en tiennytkään..

"olen nainen joten minua ei luonnollisesti kiinnosta mikään muu kuin oma perse ja oma lapsi. sotaa karkuun, mies jää ja uusi tilalle uudesta maasta!"

Mitä? Mihin viittaat? Se nainenkin itki siinä pommitetun talon pihalla, mies jäänyt raunioihin.

Vierailija
13/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on, että itänaapurin tyypit tajuaa miten bisnekset menee mönkään, jos herra P annetaan mellastaa. Ja tyypit syrjäyttävät P:n.

Vierailija
14/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole itkenyt 3 vuoteen ja ihan oikeasti ylpeä siitä. Ainoastaan jonkin verran häirinnyt vähän sellanen hullu meininki tässä maailmassa ja ihmisten pervoilu. Ja koulutetut korkeassa asemassa olevat ihmiset mukana. Aika sairasta.

Lisäksi ihmisten selkärangattomuus. Pitäis olla pokkaa tulla sanomaan mitä on tehty ja miksi. Ihan kun lapselliset lapset nysvätään hiljaa ja vihjaillaan kaikenlaista. Oksettavaa meininkiä ja luullaan, että niistä ei tiedetä.

Vierailija
15/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, en tiennytkään..

Mitä? Mihin viittaat? Se nainenkin itki siinä pommitetun talon pihalla, mies jäänyt raunioihin.

Eikö se iso teatteri voisi jo loppua.

Vierailija
16/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmatilan sulku saisi aikaan sen, että Venäjä ei juuri tuosta mainitusta syystä uskaltaisi pommittaa Ukrainaa. Putinille pitäisi oikeasti laittaa kova kovaa vastaan. Ei siihen tehoa mikään "oisitko niin kiltti että lopettaisit Ukrainan kiusaamisen" -tyyppinen vetoaminen. Kantsis puhua semmoista kieltä jota se ymmärtää.

Vierailija
17/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itseäni on liikuttanut eniten jostain syystä Itä-Aasian tsunami tapaninpäivänä 2004 ja Japanin maanjäristys+tsunami 2011.

Tai sanotaanko, että noita pystyin seuraamaan ja ajattelemaan.

Afrikan kärsimystä en pysyt ajattelemaan, ja jos ajattelen, niin itken.

Varmaan viimeksi eilen itkin, kun tuli yhteisvastuukeräyksen mainos/skuuppi. Tänään vaihdoin kanavaa, kun näin, että se on tulossa.

Evakkojen lapsenlapsi olen.

Omakin edesmennyt mummo tuli evakkona nuorena tyttönä.

AP

Oli se tsunamikin kamala,mutta luonnon aiheuttama. Tämä olisi estettävissä. Jopa helposti.

On ollut mielessä viime aikoina.

Vierailija
18/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän tässä oli pointti.. Tottakai samaistumme helpommin tapahtumiin, jotka ovat lähellä ja joissa on enemmän yhtymäkohtia omaan elämäämme. Ei siinä ole mitään väärää, vaan se on inhimillistä.

Vierailija
19/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi vinkujat ovat alkaneet ärsyttää oikein kunnolla viime aikoina. Käypä etsimässä uutisia Ukrainasta esim. kenialaiselta uutissaitilta:

https://nation.africa

Vierailija
20/31 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kun ammattiuhriutujilla on nyt vaikeaa. Kerrankin maailma suree sellaisten ihmisten kohtaloa jotka on täysin syyttömiä siihen mitä heille tapahtuu. Minulta ei heru tippaakaan sympatiaa maille jotka itse tappaa omiaan ja tappelee vuosikymmeniä tyhjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi