Miten venäjän p a s k a t r o l l i t saataisiin kitkettyä tältä palstalta?
Alkaa kyllästyttämään nämä pietarin trollipaskatehtaan oksennukset. Joka toinen uusi ketju on näiltä vajakeilta lähtöisin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse kitkeä, nehän ovat kanava viedä oikeaa tietoa Venäjälle. Tokihan siinä on k-a-a-m-e-a homma saada aivopesty ajattelemaan omilla aivoillaan, mutta jutut ovat sitä tasoa, että se käy huonosta viihteestä.
Kun ei ole. Osa on tahallaan niin räikeää että se huomataan, mutta se todellinen vastakkainasettelu on hienovaraisempaa. Sen tökerön on vain tarkoitus viedä huomio pois siitä todellisesta.
Luuletko olevasi ainoa ihminen, joka tunnistaa tämän ja miksi kuvittelet, että siihen hienovaraiseen ei voisi vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
No näitä "trolleja" on palstalla monenlaisia. Yksi tuntuu haukkuvan kaikki kommentoijat Igoreiksi, Sergeiksi ja Tatjanoiksi, jos kommentti ei satu häntä jostain syystä miellyttämään.
Perusteluja ei tietenkään tarvita ja hymiöitä ja emoijeja piisaa viesteissä.
Häirikkö on silti häirikkö, ja pässi on pässi.
Ad hominem ei edes ole pätevä vastaväite. Ei väitellä voi miten itse haluaa.
Tai sitten sinä vaan näet trolleja sielläkin missä niitä ei ole.
Pahimmalta trollilta vaikuttaa juuri tämä, joka väittää kaikkia igoreiksi ja tatjaanoiksi, jotka eivät halua Suomea natoon. Vaikuttaa täysin seonneelta koko tyyppi, taidat alottaja olla juuri se.
parhaiten hoituu kun jättää noteeraamatta
Enpä kyllä itse ole huomannut mitään putin-hehkutuksia täällä.
Zelenskyä on hehkuteltu senkin edestä, mitä en ymmärrä sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Bannit. Mode vois sen tehdä ... ellei se ole itsekin.
Mode ei nyt kerkiä kun sillä on kiire raivopäisesti sensuroida ihan tavallisia ketjuja omilla mystisillä kriteereillään. Samalla venäjänosasto voi aika vapaasti jatkaa omaa projektiaan omissa ketjuissaan.
Vähän kuin poliisi ei kerkiä tutkimaan tavallisia rikoksia kun aika menee suurrikollisten kuten päivi räsänen ja persut jahtaamiseen kun nehän on voineet sanoa jonkun kielletyn sanan jossain somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse kitkeä, nehän ovat kanava viedä oikeaa tietoa Venäjälle. Tokihan siinä on k-a-a-m-e-a homma saada aivopesty ajattelemaan omilla aivoillaan, mutta jutut ovat sitä tasoa, että se käy huonosta viihteestä.
TÄMÄ!
Mun isä käännytti aina jehovia, kun ne tunki kotiin saarnaamaan. En tiedä, onnistuiko yhtään aivopestyä käännyttämään, mutta kyllä ne ainakin kuunteli. Se oli kait sellainen käännytystaisto. Tosin olisin tyttärenä voinut kertoa niille jehoville, ettei kannata edes yrittää...
”Meillä on Euroopassa ensimmäinen hyökkäyssota sitten toisen maailmansodan. Voi luoja, miten ottaa päähän nämä koronaviisaastelijat, jotka kummastelevat miksi uutisten painopiste on niin vahvasti ukrainalaisten hädässä. Ihan samaa narratiivia Putinin trollit ja koronadenialistit - "sota pelkkä lännen salaliitto, ja koronasta siirretty toiseen vaiheeseen uuden maailmanjärjestyksen rakentamisessa".”
Noin puhuu entinen koronafasisti, nykyinen NATO-haukka.
Kaikki jotka eivät kilju kurkku suorana Suomi Natoon heti!!!! Ovat teidän mielestänne trolleja 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä itse ole huomannut mitään putin-hehkutuksia täällä.
Zelenskyä on hehkuteltu senkin edestä, mitä en ymmärrä sitäkään.
Zelensky vaikuttaa hyvin vapaamieliseltä, jopa hedonistilta (nautiskelijalta).
Mä tiedän aika hyvän konstin!
Moderoikaa palstaa niin, että vain kirjoitusvirheettömät tekstit pääsee läpi. Silloin myös alkoholin alla kirjoitetut ei läpäisisi.
Vierailija kirjoitti:
”Meillä on Euroopassa ensimmäinen hyökkäyssota sitten toisen maailmansodan. Voi luoja, miten ottaa päähän nämä koronaviisaastelijat, jotka kummastelevat miksi uutisten painopiste on niin vahvasti ukrainalaisten hädässä. Ihan samaa narratiivia Putinin trollit ja koronadenialistit - "sota pelkkä lännen salaliitto, ja koronasta siirretty toiseen vaiheeseen uuden maailmanjärjestyksen rakentamisessa".”
Noin puhuu entinen koronafasisti, nykyinen NATO-haukka.
Jep. Yhtään kriittisesti ei saa puhua lääketeollisuudesta eikä sotateollisuudesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinä vaan näet trolleja sielläkin missä niitä ei ole.
Pahimmalta trollilta vaikuttaa juuri tämä, joka väittää kaikkia igoreiksi ja tatjaanoiksi, jotka eivät halua Suomea natoon. Vaikuttaa täysin seonneelta koko tyyppi, taidat alottaja olla juuri se.
Kannattais sen älytä muuttaa Nato-maahan ennen kuin sekoaa. Kun niinkin helppo ja nopea ratkaisu on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Moderoikaa palstaa niin, että vain kirjoitusvirheettömät tekstit pääsee läpi. Silloin myös alkoholin alla kirjoitetut ei läpäisisi.
Miten ollaan alkoholin alla? Kaatamalla kossua päähän?
Lääkkeet, ap. Jos näkee trolleja joka paikassa kannattaa hakea ammattilaiselta apua sota-ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa.
Profiloin palstaa niin, että lukiolais- ja amispojat eivät pidä Venäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa.
Modet voisivat estää myös sellaiset tekstit, joissa on huonoja lauserakenteita?
No näitä "trolleja" on palstalla monenlaisia. Yksi tuntuu haukkuvan kaikki kommentoijat Igoreiksi, Sergeiksi ja Tatjanoiksi, jos kommentti ei satu häntä jostain syystä miellyttämään.
Perusteluja ei tietenkään tarvita ja hymiöitä ja emoijeja piisaa viesteissä.
Häirikkö on silti häirikkö, ja pässi on pässi.