Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli mielenkiintoinen psykologikäynti

Vierailija
10.08.2015 |

Psykologi oli puhui itse koko ajan, ei kuunnellut yhtään, puhui päälle, keskeytti puheeni ja selitti minulle miltä minusta varmaan tuntuu. Tuntui sekoittavan minut johonkin toiseen, koska ikä, kotipaikka ym perustiedot menivät koko ajan väärin. Jäi vähän hassu olo. Toisaalta nyt tunnen itseni aika normaaliksi. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ammattitaidoton pyskologi. Tuota ei oikein voi huonommin hoitaa...

Vierailija
2/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä enää toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollaisia on. Tiedä uhden, joka toimii kuvaamallasi tavalla. Jotkut potilaat tykkäävät terapeutin "aktiivisesta otteesta", vaiikka oikeasti se ei ole ammatillista tuollainen. Pahimmillaan potilas on joutunut lohduttamaan kysesistä terapeuttia, kun tämä on avautunut omasta avioerostaan potilaalle potilaan oman terapiatunnin aikana. Oikeasti, kannattaa valita psykoterapeutti itselleen erittäin tarkasti!

Vierailija
4/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita hänen esimiehelleen, mikäli sellainen on.

Ei sinun kuulu maksaa jonkun toisen henkilön analysoinnista. :)

Vierailija
5/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin sanoa, sain jostain syystä skitsofreniadiagnoosin joten päätin hoitosuhteen siihen ja heitin lääkkeet roskiin. minähän en mikään hullu ole!!

Vierailija
6/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten vähän roolit sekaisin.

Hieno juttu on se, että tunnet itsesi nyt aika normaaliksi.

Miltäköhän se psykologiparka nyt itsensä tuntee?

Vierailija
7/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:34"]

Samaa voisin sanoa, sain jostain syystä skitsofreniadiagnoosin joten päätin hoitosuhteen siihen ja heitin lääkkeet roskiin. minähän en mikään hullu ole!!

[/quote]

Jos sulta löytyy terveen paperit, niin uskon sinua. Löytyykö?

Vierailija
8/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:34"]

[/quote]

Se on sitten ollut psykiatri eikä psykologi

Vierailija
9/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:17"]

Valitettavasti tuollaisia on. Tiedä uhden, joka toimii kuvaamallasi tavalla. Jotkut potilaat tykkäävät terapeutin "aktiivisesta otteesta", vaiikka oikeasti se ei ole ammatillista tuollainen. Pahimmillaan potilas on joutunut lohduttamaan kysesistä terapeuttia, kun tämä on avautunut omasta avioerostaan potilaalle potilaan oman terapiatunnin aikana. Oikeasti, kannattaa valita psykoterapeutti itselleen erittäin tarkasti!

[/quote]

Minusta olisi mukavaa, jos psykologi avautuisi minulle eikä vain toisinpäin. Tuntuu hölmöltä jos ei tiedä toisesta mitään mutta pitäisi itse kertoa kaikki.

Vierailija
10/10 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, nyt alkoi vähän ahdistaa. Tajusin että tuo psykologi tietysti kirjaa omat tulkintansa myös potilastietoihini ja joudun sitten seuravalle niitä oikomaan ja selittämään. Tiedä mitä kaikkea siellä lukee. Tämä tapaus tosiaan aina keskeytti kun olin vastamaassa hänen esittämiin kysymyksiin ja parista sanomastani sanasta teki jotain ihme tulkintoja ja vastasi puolestani (ja väärin). AP