Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabista käyttävä kaverini

Vierailija
10.08.2015 |

pitää itseään parempana kuin hänen ystävänsä jotka juovat vaikka viiniä ruoan kanssa. Hänen mielestään on yläluokkaista poltella kannabista silloin tällöin ja alaluokkaista käyttää alkoholia. Alkoholi on kuulemma WT kun taas kannabis on tosi fiksua, akateemista ja yläluokkaista.

Allekirjoitatko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä kannabiksen polttelu on fiksumpaa kuin räkäkännien vetäminen viinalla, mutta en kyllä osaa mitenkään ajatella että viinin juominen ruoan kanssa olisi millään tavalla "alaluokkaista". 

Vierailija
2/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan viinin juominen on köyhien juttu. Köyhä ei kestä sitä.

Vierailija
4/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita.

Vierailija
5/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan allekirjoita. Kumpaakin voi käyttää järkevästi tai todella typerästi.
Itse polttelen enemmän kuin juon. En sen takia, että pitäisin sitä parempana kuin alkoholia vaan koska se sopii minulle paremmin. Eihän minun olisi pakko käyttää mitään päihdettä, mutta välillä tekee mieli rentoutua.
Jatkuvasti pilvessä olevista, flegmaattisista ihmisistä on hohto kaukana. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, jos joku hehkuttaa ja ihannoi joitain päihdettä. Tuntuu, kuin se olisi jokin muoti-ilmiö.
Joku saunaoluen tai viinilasillisen nauttiminen on ihan eri asia kuin räkäkännissä örveltäminen.
Ei jonkun päihteen käyttäminen tai käyttämättä jättäminen tee kenestäkään parempaa ihmistä. Tärkeintä on, että tietää omat rajansa ja mieltymyksensä ja toimii niiden mukaan.

Vierailija
6/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ärsyttävää tuollainen kategorisointi, jota kaverisi ilmeisesti harrastaa.

Vierailija
7/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan allekirjoitan, mutta kyllä tällainen pohdiskelu on lähinnä vastenmielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme