Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jännittää töihin meno.

Vierailija
10.08.2015 |

Pitäisi syyskuun alussa mennä taas töihin. En kestä. Olen pitkältä sairauslomalta palaamassa töihin. Tuntuu etten nytkään saa asioita hoidettua saati sitten töissä pitäisi käydä. Koti on ihan kaaoksessa ja haluan vaan levätä kaiket päivät. Miten jaksan töissä. Toisaalta tämä pienempi raha ei houkuttele jäämään kotiinkaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Sairauslomaa ei olla kuitenkaan jatkamassa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:22"]Pitäisi syyskuun alussa mennä taas töihin. En kestä. Olen pitkältä sairauslomalta palaamassa töihin. Tuntuu etten nytkään saa asioita hoidettua saati sitten töissä pitäisi käydä. Koti on ihan kaaoksessa ja haluan vaan levätä kaiket päivät. Miten jaksan töissä. Toisaalta tämä pienempi raha ei houkuttele jäämään kotiinkaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Sairauslomaa ei olla kuitenkaan jatkamassa. 
[/quote]
Ei olla jatkamassa. Miten se on mahdollista jos et kykyne / jaksa / pysty.

Vierailija
2/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:22"]Pitäisi syyskuun alussa mennä taas töihin. En kestä. Olen pitkältä sairauslomalta palaamassa töihin. Tuntuu etten nytkään saa asioita hoidettua saati sitten töissä pitäisi käydä. Koti on ihan kaaoksessa ja haluan vaan levätä kaiket päivät. Miten jaksan töissä. Toisaalta tämä pienempi raha ei houkuttele jäämään kotiinkaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Sairauslomaa ei olla kuitenkaan jatkamassa. 
[/quote]

Ei kuulosta siltä, että olisit vielä työkuntoinen. Oletko ollut masennuksen vuoksi sairaslomalla? Onko säännöllinen lääkitys olemassa? Jos on niin vaikuttaa siltä ettei se ole riittävä. Mitä muita apuja/hoitoa olet saanut? Töihin paluu on tosi hyvä asia ja siihen pitääkin pyrkiä, mutta pitäisi olla siinä kunnossa, että se on mahdollista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko sanoo että sua jännittää töihin meno. Se on ihan normaalia työläisellä jo lyhyenkin loman jälkeen saati sitten pitkän saikun. Juttele esimiehellesi ensimmäisenä päivänä ajatuksistasi tai ota tarpeen tullen yhteys työterveyshoitajaan.

Mielenterveys ei välttämättä parane saikulla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän