Hullut päivät syksy 2015
Sattuisiko jollain mammalla olla sisäpiirin tietoa, koska syksyn hullut päivät ovat?
Kommentit (32)
Ei ole aina viikoilla 14 ja 41; riippuu pääsiäisen paikasta keväällä ja joskus Hullarit ovat olleet viikolla 40 tai 42..
Varmaa on se, että tilaaminen kusee ja toimitukset ovat vääriä tai myöhässä. Stokka on kuuluisa paskasta nettikaupastaan.
Taidat itse kusta allesi kun näet tiliotteesi ja toteat että et voi ostaa hullareilta mitään. Mut kuiteski, mulla nettisivut ja tilaukset on toiminut moitteettomasti. Omien tutkimusten mukaan hullarit järjestetään aina ennen viidettätoista päivää. :) Eli todennäköisesti alkavat 7. päivä..
Pliis pysykää mammat kotona nettikaupassa alkääkä tulko kärryinenne tukkimaan käytäviä ja rääkkäämään kakaroitanne.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:13"]
Kuvasto tuli tänään.
[/quote]
Ihan normi lokakuun kantiskuvasto se oli.
Mä näin jo kuvaston. Omasta mielestä oli parempi ku muutamaan edelliseen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:20"]Mä näin jo kuvaston. Omasta mielestä oli parempi ku muutamaan edelliseen vuoteen.
[/quote]
Missä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:20"]
Mä näin jo kuvaston. Omasta mielestä oli parempi ku muutamaan edelliseen vuoteen.
[/quote]
Siis näin sen kaverilla, joka oli saanut sen töistä. Levikkiin tulee vissiin vasta huomenna.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:13"]
Kuvasto tuli tänään.
[/quote]
Ihan normi lokakuun kantiskuvasto se oli.
[/quote]
No sekin tuli. Kyllä tuo keltainen Hullujen päivien katalogi tuossa pöydällä makaa. Ensimmäisellä aukealla mm. Stollar teenkeitin 199€ ja Reima takki koko 98-140cm 59,90€ jne...
Ei tarvitse väkisin uskoa... Huomenna tajuat, että puhun uudesta HP-katalogista. :)
joko se uutiskirje on tullu? Mä olen stockmannin kirjeen tilaaja eikä mulle ole ainakaan tullut hullarikuvastoa vielä? Ajattelin vaan jos ei tule kun en ole tänä vuonna tilannut?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:29"]joko se uutiskirje on tullu? Mä olen stockmannin kirjeen tilaaja eikä mulle ole ainakaan tullut hullarikuvastoa vielä? Ajattelin vaan jos ei tule kun en ole tänä vuonna tilannut?
[/quote]
Olen tilannut uutiskirjeen aikaisemmin ja aina sieltä meiliin postia tulee, sama paperikuvastot kotiin. IKINÄ en kuitenkaan ole sitä kuvastoa ajoissa saanut, paperisena tai sähköpostiin. Menee hermot :D
Yleensä se linkki kuvastoon on tullut sähköpostiin edellisen viikon torstaina, mutta tänään ei tullut
Juurihan tuossa toisessa ketjussa ylöstempauksesta kerrottiin.