Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi tästä vuosikymmenestä?

Vierailija
09.03.2022 |

Onko täyttänyt odotuksesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moninkertaisesti, negatiivisessa merkityksessä. 

Vierailija
2/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonosti alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta iloa, lapsenlapset 3 kpl, ja suurta surua, korona ja nyt Ukrainan sota.

Vierailija
4/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse edellä puuhun!

Vierailija
5/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ttu mitä *askaa

Vierailija
6/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta iskän puolen mummon ei olis tarvinnut vielä kuolla viime kesänä.

Vierailija
7/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronko!

Vierailija
8/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulussakin lauletaan jo 70-luvun lopulla:

"Tää koko nousukausi sodanjälkeinen, on ollut laskukautta pienen ihmisen..."

Jotenkin niin totta.

Ei ole kyllä tämä vuosikymmen saanut pisteitä. Miinuspisteille taitaa jäädä, koska en usko että asiat menevät enää paremmin. Olemme menossa kohti Raamatun ennustamia viimeisiä päiviä. 

Vierailija
9/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tarvitaan vähän sotaa että saadaan taas rauha pitkäksi aikaa. Siltä näyttää menevän historiassa. Ei tämä niin pahalta tunnu kun keskittyy muihin juttuihin.

Vierailija
10/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa.

Niin oon koronarokotteesta vammautunut, elämä pilalla. Miksi helvetissä luotin thl yms?? Sota ei tunnu miltään, uhrit toki surettaa.

Mitä sulle kävi?

Vierailija
11/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa on. Olen aina harmitellut sitä että en ole syntynyt 40-luvun lopulla tai 50-luvulla kuten vanhempani. Aiemmin harmittelin siksi, että ei ois tarvinnut käydä kuin amis, töitä ois saanut menemällä paikan päälle. Ois ollut jo nuorena varaa omaan omakotitaloon ja eläkkeellekin ois päässyt. Nykyään harmittaa vielä enemmän. Kolmas maailmansota tulee todennäköisesti tappamaan minut juuri ja juuri keski-ikäisenä tai jos ei tule, niin ruoka ainakin kallistuu niin että hyvä kun on siihenkään enää varaa.  Jos olisin syntynyt 40-50-luvulla, niin olisin saanut luultavasti elää 7-kymppiseksi  tai jopa lähes 8-kymppiseksi asti onnellista ja stressitöntä elämää,  ilman kohtuuttomia vaatimuksia, ilman maailmansotia ja ilman koronaa.

Vierailija
12/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttui siinä 2010 eteenpäin pysyvästi. En osaa oikein sanoa mikä muuttui, mutta jotain tapahtui.

2020 mentiin full blown zombi modeen ja kohtalo on sinetöity.

2030 maailma tulee olemaan täysin erillainen. Do you feel it, do you see it?

Vierailija
13/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tarvitaan vähän sotaa että saadaan taas rauha pitkäksi aikaa. Siltä näyttää menevän historiassa. Ei tämä niin pahalta tunnu kun keskittyy muihin juttuihin.

Sano vielä että jälleenrakennus on hienoa aikaa ja hitsaa porukan kivasti yhteen!

Vierailija
14/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä että jälleenrakennus on hienoa aikaa ja hitsaa porukan kivasti yhteen!

Hyvin vähän ihmisiä tulee näkemään uuden maailman.

Vierailija
15/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Valoa tuli maailmaan vihdoinkin. Ja kakkonen on hyvä luku. 

Vierailija
16/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotellut jyvät akanoista ja kasvattanut hieman luonnetta.

Vierailija
17/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Valoa tuli maailmaan vihdoinkin. Ja kakkonen on hyvä luku. 

Valoa vai pimeyttä? Toisille pimeys on valoa.

Vierailija
18/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava! Olin vuosia syrjäytynyt viime vuosikymmenellä. Olen aloittanut treenaamisen, saanut töitä, itseluottamuksen takaisin ja löytänyt mahtavan miehen elämääni. Korona ja sota ei tunnu missään.

Vierailija
19/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan optimistinen, että edes vielä 2030-luvullakaan voitaisiin elää ns. normaalia elämää. Kyllä maailma on nyt lopullisesti muuttunut ja huonoon suuntaan. V. 2008 finanssikriisistäkään ei olla vielä päästy yli, työpaikkoja ei tule riittämään kaikille.

Synnyin suoraan 90-luvun lamaan ja oikeastaan jo sieltä saakka elämä on omalle sukupolvelle ollut todella epävakaata. 60-luvulla syntyneet vanhempamme saivat elää 60 vuotta turvallisessa ja vakaassa maailmassa. 

Vierailija
20/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on melkoisen toivoton. Olin jo valmiiksi työttömyyskierteessä. Tuntuu että on täysin mahdotonta että tulisin koskaan työllistymään. Terveyskin on surkea. Ruokaan ei ole ilmeisesti kohta varaa. Tavallaan jopa harmittaa, että olen nainen joka ei ole käynyt armeijaa. Muuten mulle paras ratkaisu ois lähteä sotaan ja kuolla siellä sankarina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä