Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat aamujen NOPEUTUSVINKIT tähän :)

Vierailija
10.08.2015 |

Meillä palataan huomenna arkeen, kun lapset lähtevät hoitoon ja me vanhemmat töihin.
Tiedän jo etukäteen, että aamuista tulee tuskaa..

Miten teidän kiireiset aamut toimii? Ihan ensimmäinen sääntöhän on ladata kahvinkeitin jo illalla, ja pinota lasten päivävaatteet valmiiksi esille... Mitä muuta? :)7

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:57"]Onkohan mulla aamulla muita enemmän minuutteja kun usein myös siivoan aamulla? Pesen vessan tai viikkaan kuivurista pyykit kaappiin ja siivoan keittiön. Petaan petit ja katson, että koti jää siistiin kuntoon.
[/quote]
Kaikilla on eri prioriteetit aamuisin ja kaikki ei ole yhtä pirtsakoita ja nopeita aamusuoriutujia. Esimerkiksi itse herään about puolitoistatuntia ennen töihin lähtöä ja siitä eka 20min menee meikkaamiseen ja hiusten laittoon, toiset 20min syömiseen, koska olen varsinkin aamulla hidas syömään sitten käytän koiran pissalla ja lähden töihin niin, että on työpaikallakin vaatteitten vaihdon jälkeen ainakin 10min aikaa ennen töiden alkua niin ehtii viedä eväät taukohuoneeseen ja vaikka ottaa vielä aamukahvin.

Vierailija
22/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisastiat voi kattaa valmiiksi pöytään illalla. Lasten kengät, reput ja muut tarvikkeet jokaisen omaan naulakkoon odottamaan. Aamupalaksi voi välillä tarjota smoothien, tarvittavat hedelmät voi pilkkoa pakasteeseen valmiiksi, on helppo ottaa sieltä sopiva määrää kiireisenä aamuna. Kenenkään ei ole pakko keittää puuroa joka aamu, ei se ole maailman ihmeellisin ja terveellisiin aamupala, jos sen kanssa ei ehdi tarjota kiireessä mitään muuta.

Ja tietysti siirrät herätyskellon soimaan aikaisemmin, jos muuten tulee kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro pienelle Kiehuun ensimmäisenä saa valmistua rauhassa. Välillä käy sekottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme