Onko suurimmalla osalla miehistä ihastuessaan seksi päällimmäisenä mielessä?
Tapailen yhtä miestä, hirmuinen seksinnälkä hänellä.
Kommentit (41)
Eiköhän se toimi yksilöllisesti. Oli sitten mies tai nainen. Miehissä on nähty molempaa lajia. Itsekin voin ihastua erittäin kovasti, mutta seksihalut tulee vasta läheisyydestä. Ja toisaalta johonkin en ihastu ollenkaan, vaan vaikka kaupan kassajonossa katson pitkää tuntematonta miestä ja aattelen sen vain nussimaan mua.
N41
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko itse poikkeava kun naisena ihastus ja himo kulkee jotenkin käsi kädessä. En osaa erottaa aina niitä.
Kun ihastun niin haluan fyysisesti lähelle ja jos pääsee seksiin niin ihastuu kahta palavammin. En tiedä, ehkä en osaa sitten vain pelkästään ihastua kun himo ja fyysinen intiimiys liittyy siihen niin vahvasti. Ehkä koen jotenkin, että ihmistä pääsee vasta kunnolla lähelle kun vaatteet on pois, ollaan haavoittuvaisia ja paljaina. Toki pelkkä seksi ei riitä ihastukseen, jotain on oltava pohjalla. Mutta se on vaan niin intiimi tilanne.
Olen itse samanlainen (ja siis myös nainen). Jos ihastuisin ilman seksuaalista halua ja himoa, ei kyseessä olisi romanttinen ihastus, vaan enemmänkin jonkinlainen "onpa tuo hieno ihminen" -ihailu, joka ei olisi luonteeltaan sellaista, joka johtaisi suhteeseen. Minulla ihastumiseen liittyy aina himo ja halu. Joskaan kaikkeen haluun ei liity ihastuminen.
Tietysti pillu aina mielessä! Tissit ja perse tsekataan myös. Naisen kasvot ovat kauneimmillaan kun posket punaisena ähkii muna pillussa ja orgasmin kirkuminen. Mäkättävä akkakin on sen ajan siedettävä kun suusta ei kuulu sitä mäksytystä!
Kyllä minä ajattelen seksiä heti. Ilman seksuaalista vetovoimaa en varmasti pystyisi edes ihastumaan. Tsekkailen vartaloa ja unelmoin paidan alla olevista rinnoista. Jos olen ihan rakastunut niin siihen kuuluu erottamattomasti kuuma seksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei päällimmäisenä, mutta yhtenä osana. Luulisi, että naisilla sama.
Niin on. Miksi ihmeessä olisi miehen kanssa jos ei halua missään kohtaa seksiå hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ajattelen seksiä heti. Ilman seksuaalista vetovoimaa en varmasti pystyisi edes ihastumaan. Tsekkailen vartaloa ja unelmoin paidan alla olevista rinnoista. Jos olen ihan rakastunut niin siihen kuuluu erottamattomasti kuuma seksi.
Sama, ilman seksuaalista vetovoimaa en edes ihastu.
Ja ihastuessa on jatkuva panetus päällä, kun miettii sitä ihastustaan.
-nainen
Jos on todella voimakkaasti ihastunut, ei seksi ole tosiaan välttämättä lainkaan mielessä. Se ei tunnu edes kuuluvan asiaan, vaan sitä pelkästään leijuu sen naisen läheisyydessä, on perhosia vatsassa, ja mies tuntee itsensä koulupojaksi.
Toiset naiset taas sytyttävät seksuaalisesti. Sellaiseen naiseen pystyy myös rakastumaan ja muodostamaan vahvan parisuhteen, mutta se vaatii ensiksi todella paljon sitä seksiä.
Sen sijaan se ihastusnainen ei välttämättä ole missään vaiheessa minkään ison seksinhimon kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä seksin perässä vaan, eikä niiden tarvi olla ihastuneita että haluavat..
Moni mies ihastuu harvoin, jotkut eivät koskaan.
Silloin ovat lähinnä seksin perässä, koska sen avulla pystyvät saamaan esiin hyvässä lykyssä myös muita tunteita naista kohtaan.
Sitten silloin harvoin kun mies todella ihastuu, hän ei välttämättä pysty edes tekemään mitään saadakseen naisen itselleen, koska on niin kipsissä. Ja loppuelämä kuluukin sitten haaveillessa saavuttamattomasta rakkaudesta.
Itse olen ihastunut ehkä 3 kertaa elämässäni. Kerran lapsena, kerran vasta-aikuistuneena parikymppisenä ja kerran juuri nyt.
Kukaan heistä ei ole vaimoni, jonka kanssa muodostin rakastavan suhteen toimivan ja hyvän seksin kautta.
Oikeat ihastukseni ovat taas jääneet aina saavuttamatta. En ole heidän kanssaan päätynyt edes treffeille, ja tämä viimeinenkin saa jäädä viattomaksi työpaikkaflirttailuksi. Ihastuksiani yhdistää yksi asia: en ole kertaakaan kokenut mitään seksuaalista halua heihin, vaan pelkästään voimakkaan ihastuksen. Ehkä mies sitten tarvitsee sitä himoa, että voi alkaa lähestyä naista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvi tunteita seksiin.
mies54v
No ei nyt ihan noinkaan. Mies ei tarvitse tunteita kokeakseen seksuaalista halua, mutta emotionaalisesti terve mies tarvitsee tunteita harrastaakseen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulla ihastuminen ja himo ovat kaksi eri asiaa.
M44
Mulla kulkee todellakin käsikädessä ja ne ruokkiivat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuu oikein kunnolla, niin seksi ei välttämättä tule ollenkaan mieleen. Tunne on jotain suurempaa.
M39
ohho.. mulla taas kulkee todellakin käsikädessä. Tuntuu että ovatko mies ja nainen mies ja nainen keskenään, jos ei ole voimaksasta seksuaalista vetovoimaa. Itse varmaan loukkantuisin moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvi tunteita seksiin.
mies54v
Ei nainenkaan tunteita tarvitse. Seksiä voi harrastaa ilman halua ihan vain terveyssyistä. Ei sitä lenkillekään aina jaksa ja joutuu hieman pakottamaan itseään.
Puhu vaan omaasta puolestasi. En ole ihan demi.. mutta kyllä ne vaan ihastuminen/rakastuminen ja seksi kulkee käsikädessä. Ei kiinnosta tunteeton seksi. Toisaalta jos menee sänkyyn ilman suurempia tunteita ja seksi on hyvää, niin kyllä ne tunteet vaan alkavat kehittymään
Eli tunteet ja seksi käsi kädessä, täällä!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko itse poikkeava kun naisena ihastus ja himo kulkee jotenkin käsi kädessä. En osaa erottaa aina niitä.
Kun ihastun niin haluan fyysisesti lähelle ja jos pääsee seksiin niin ihastuu kahta palavammin. En tiedä, ehkä en osaa sitten vain pelkästään ihastua kun himo ja fyysinen intiimiys liittyy siihen niin vahvasti. Ehkä koen jotenkin, että ihmistä pääsee vasta kunnolla lähelle kun vaatteet on pois, ollaan haavoittuvaisia ja paljaina. Toki pelkkä seksi ei riitä ihastukseen, jotain on oltava pohjalla. Mutta se on vaan niin intiimi tilanne.
Et ole ainut, minulla on aivan sama! Ja pidän siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut, minulla on aivan sama! Ja pidän siitä :)
Ymmärsit kysymyksen otsikon????
Olen ihastunut 3 kertaa eläissäni. Ekan kerran alaluokilla 2-3, mutta tyttö muutti toiseen kouluun. Tokan kerran myös luokkakaveriin oppikoulun alaluokilla. Tämä ihastuminen syveni vähitellen ja kun molemmat alkoi olemaan tietoisia tyttö muutti toiselle puolelle maata. Sen jälkeen teininä ja täysikään tultua tuli aktiivisesti kierrettyä stadin ja pk-seudun discoja ja tanssipaikkoja. Kivoja tyttöjä tuli vastaan, muttei vain kolahtanut. Sitten kerran tanssipaikalla oltiin kaverin kanssa ja nähtii sivussa istumassa kaksi tyttöä. Sinne siis juttelemaan. Tuosta en muista mitään muuta kuin tuliset suudelmat heti kun istuin tytön viereen. Sen muistan, että itse olin aloitteellinen, tyttö veti puoleensa kuin magneetti. En nyt sanoisi, että ihastuin, kun koko kroppa ja aivot rakastuivat sillä hetkellä kun salama kulki läpi kehon. Toki tämä selvisi itselle vasta vuosien päästä, sen verran rakkauden sumussa tuli kuljettua.
Vaikka kaluni seisoi kova välittömästi suudelmien alkaessa, ei ollut mitään kiirettä varsinaiseen seksiin. Tunsin heti, että tulemme olemaan yhdessä aina. Vedätin tyttöystävää kuukauden vain suudelmilla ja sormetuksille. Kun hän ei enää kestänyt olla naimatta, aloitettiin. Sen jälkeen taivas aukeni ja oli selvää, että tämä oli tässä.. Juoksut oli juostu. Sanoinkin kavereille puolenvuoden jälkeen, että näyttää todella pahalta ja pahoitteluni, jäi kaveritkin. Meillä ei ollut tytön kanssa mitään yhteitä, ei harrastuksia ei yhteiskuntaluokka ei mitään, mutta silti aivan kaikki. Ainoa ihminen maailmassa joku tuntee mut paremmin kuin minä itse. Just ollaan jäämässä eläkkeelle, eikä mikään ole vieläkään muuttunut. Elämäni muuttui täysin tuosta yhdestä tulisesta suudelmasta. Näinkin voi käydä.
Omasta ohastumisestani on yli 20v aikaa, mutta kyllähän tuon muistaa. Seksi ei ollut päälimmäisenä mielessä, vaan kaikki hänessä. Seksiä toki harrastettiin viis kertaa päivässä. Halusin häntä tietysti myös seksuaalisesti. Jos hän ei olisi halunnut seksiä, niin ei ihastuminen mitenkään hävinnyt olisi. Ehkä ajan oloon tietysti, ja olisin miettinyt miksi hän ei halua minua niinkuin minä häntä. Seksi siis itsellä liittyy ihastumiseen voimakkaasti, mutta on enemmänkin seurausta ihastumisesta. No olen kyllä aika voimakaslibidoinen. Onneksi hänkin. Joka päivä edelleen. Ei tosin viittä kertaa.
Ei ole mielessä. Tai sillä tasolla on, että sen aika on sitten aikanaan, mutta ei ole kiirettä vällyjen väliin. Ensin haluaa tutustua paremmin, syventää ihastumista, tutustua toiseen, ja seksi tulee sitten aikanaan.
Seksi on päällimmäisenä mielessä ihastuneena, seksi on päällimmäisenä mielessä ilman ihastumista.