Onko suurimmalla osalla miehistä ihastuessaan seksi päällimmäisenä mielessä?
Tapailen yhtä miestä, hirmuinen seksinnälkä hänellä.
Kommentit (41)
Ei ainakaan meillä demiseksuaaleilla. M27
Ainakin mulla ihastuminen ja himo ovat kaksi eri asiaa.
M44
Ei ole ensimmäisenä mielessä. En pidä naista panopuuna.
Vain niillä joilla testot jyllää. Meillä mies oli sellainen maaniteltava ja liehiteltävä että nimesin prinsessaksi ja mun lesborakastajaksi.
Eikä ole muuttunut vuosien saatossa.😖
Jos ihastuu oikein kunnolla, niin seksi ei välttämättä tule ollenkaan mieleen. Tunne on jotain suurempaa.
M39
Ei päällimmäisenä, mutta yhtenä osana. Luulisi, että naisilla sama.
Mies ei tarvi tunteita seksiin.
mies54v
Himoa saattaa tuntea tiettyä naista kohtaan vaikka ei olisi ihastusta yhtään. Sitten taas ihastuessa ei välttämättä tule ekana seksi mieleen tosin sekin voi muuttua kun alkaa ihastuksensa kanssa sitä harrastamaan.
Ei saa olla mutta pitää kuitenkin olla. Itse hyppäsin oravanpyörästä ulos.
Suurin osa miehistä seksin perässä vaan, eikä niiden tarvi olla ihastuneita että haluavat..
Parempi kuin ei harrasta parisuhteessa seksiä lainkaan niin ei tule väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Ei nainenkaan tunteita tarvitse. Seksiä voi harrastaa ilman halua ihan vain terveyssyistä. Ei sitä lenkillekään aina jaksa ja joutuu hieman pakottamaan itseään.
Itse olen nainen, ja minulla ainakin ihastumisessa näyttelee merkittävää ja isoa osaa seksuaalinen halu ja vetovoima toista kohtaan. Seksi on todellakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuu oikein kunnolla, niin seksi ei välttämättä tule ollenkaan mieleen. Tunne on jotain suurempaa.
M39
En itse oikein ymmärrä, miksi "suuremmat tunteet" ja seksi ja seksuaalinen halu olisivat toisensa poissulkevia.
N43
Miten voin vastata suurimmanosan puolesta? Vähä vois muotoilla kysymystä. Eli vastaus on, en voi tietää
Omastapuolesta, ei
Ei ainakaan minulla, mutta taidan olla häviävässä vähemmistössä. M40
Et näköjään tunne miehiä lainkaan. Miehillä on p i l l u mielssä koko ajan 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Ei nainenkaan tunteita tarvitse. Seksiä voi harrastaa ilman halua ihan vain terveyssyistä. Ei sitä lenkillekään aina jaksa ja joutuu hieman pakottamaan itseään.
Kyllä normaali tai keskiverto nainen tarvii. Älä väitä vastaan.
mies54v
Aika monet on kuumana jo alussa kun saa huomiota naiselta.